Buick Regal 2014: takto bude vypadat nový Opel Insignia

Nový Buick Regal předznamenává podobu modernizovaného provedení Opelu Insignia, vlajkové lodi evropské divize koncernu General Motors.

Teprve před několika hodinami jsme vám představili facelift amerického sedanu Buick LaCrosse a upozornili jsme vás, že na jednom ze snímků se objevil také nový Buick Regal. Netrvalo to dlouho a nyní vám můžeme v plné parádě tento model představit. Pro nás je tento vůz tím zajímavější, že jde o americkou verzi evropského Opelu Insignia, takže je nyní prakticky jasné, jak bude vypadat jeho facelift.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Buick Regal eAssist 2014

Opel Insignia se v prakticky nezměněné podobě (nemluvíme-li o nových motorech a širší výbavě) vyrábí již od roku 2008, přičemž již loni měl být faceliftován. Z pochopitelných, zvláště ekonomických důvodů byl tento moment oddálen, takže omlazené Insignie se dočkáme zřejmě až letos. A jak bude vypadat? Oficiální snímky zatím k dispozici nemáme, ale od nového Buicku Regal se zřejmě příliš lišit nebude.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Buick Regal GS 2014

Na americké novince si všimneme upravených konců karoserie se zdroji LED v nových předních i zadních svítilnách, pozměněných blatníků a ventilačních (nebo „ventilačních“?) otvorů po stranách přední kapoty. Při pohledu do interiéru vozu zaznamenáme snad jen nový volant a přístrojový štít a upravenou středovou konzoli. Zřejmě nejvýznamnější novinkou řady Buick Regal modelového roku 2014, stejně jako u LaCrosse, tak bude nová artilerie elektronických bezpečnostních prvků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinkou je podobná sestava nových bezpečnostních prvků jako u modelu Regal

V jejich seznamu tak najdeme třeba hlídání mrtvých úhlů zrcátek a nechtěného opuštění jízdního pruhu, adaptivní tempomat nebo varování před čelním a zadním střetem, jež je kombinováno s vibracemi do sedadla řidiče. V sestavě nabízených pohonných jednotek se nic nezměnilo. Základem co do výkonu zůstává hybridní soustava eAssist kombinující konvenční zážehový čtyřválec s objemem 2,4 l, výkonem 185 koní (136 kW) a točivým momentem 232 Nm s elektromotorem o výkonu 15 koní (11 kW) a točivém momentu 107 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér se dočkal zejména nového volantu a upravené středové konzole

Varianty Regal Turbo a Regal GS jsou poháněny přeplňovaným čtyřválcem s objemem 2,0 l, výkonem zvýšeným na 262 koní (193 kW) a točivým momentem rovných 400 Nm. K dispozici je pro něj nový systém pohonu všech kol se spojkou Haldex. Standardem pro všechny verze jsou přední pohon, elektrický posilovač řízení a šestistupňová automatická převodovka, na rozdíl od řady LaCrosse lze nový Regal GS koupit také s převodovkou manuální.
 

Opel Corsa 1.229
Rok výroby: 2008
Stav: 86 854 km
Cena: 74 000 Kč
Opel Astra 1.686
Rok výroby: 2012
Stav: 129 912 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Zafira 1.956
Rok výroby: 2012
Stav: 98 717 km
Cena: 229 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 9 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků