Buick LaCrosse 2014: americká Insignia sází na bezpečnost

Značka Buick v New Yorku vystaví modernizovanou podobu svého středního sedanu LaCrosse.

Stávající, v pořadí teprve druhá generace modelu Buick LaCrosse byla představena již na detroitském autosalonu v roce 2009, takže nyní přišla chvíle na dílčí modernizaci. Vůz stojí na koncernové podlahové plošině GM Epsilon II, kterou tento Buick sdílí třeba s modely Saab 9-5 nebo Opel Insignia. Na americké poměry je to skutečně globální model, v Číně se vyrábí a prodává jako Roewe 950 a v Jižní Koreji jako Buick Alpheon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Buick LaCrosse modelového roku 2014 se představí již za několik dní

Faceliftované provedení Buicku LaCrosse modelového roku 2014 oslaví svoji premiéru na nadcházejícím autosalonu v New Yorku a na první pohled si na něm všimneme nových nárazníků a předních i zadních svítilen (v obou případech využívají zdrojů LED), větší porce chromovaných ozdob a upravené masky chladiče. Více se toho ale událo pod plechovou slupkou vozu.

Americká auta

Buick LaCrosse: pokus zvrátit běh dějin

Interiér se dočkal celé řady vylepšení včetně přepracované středové konzole s vhodněji umístěným voličem převodovky, multimediální zábavní soustavy IntelliLink, upravených sedadel nebo nového přístrojového štítu. V nabídce se objeví nové špičkové provedení Ultra Luxury s čalouněním speciální kůží, semišovými doplňky a obklady částí palubní desky a středové konzole dřevěnými dekory Shadow Tamo Ash. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny se promítly také do prostoru pro posádku, který ale stále nezapře příbuznost s Insignií

Značka Buick ale u své novinky sází především na moderní elektronické soustavy zvyšující bezpečnost. V jejich sestavě tak najdeme třeba hlídání mrtvých úhlů zrcátek a nechtěného opuštění jízdního pruhu, adaptivní tempomat nebo varování před čelním a zadním střetem, jež je kombinováno s vibracemi do sedadla řidiče. Pod přední kapotou se nic nezměnilo, k mání jsou hybridní verze eAssist s čtyřválcem 2,4 l Ecotec/136 kW a elektromotorem 11 kW a šestiválec 3,6 l o výkonu 309 koní (227 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový LaCrosse sází hlavně na moderní bezpečnostní soustavy. Mimochodem, na snímku vlevo nahoře je vidět záď dosud tutlaného modernizovaného provedení modelu Buick Regal, který dostane podobně upravenou záď jako připravovaný facelift výchozího Opelu Insignia...

Obě varianty jsou kombinovány standardně s šestistupňovými automatickými převodovkami a v obou případech je možno připlácet za pohon všech kol. Prodeje nového modelu Buick LaCrosse budou zahájeny v průběhu letošního léta.
 

 

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků