Buick chce zpátky mezi extra třídu s prestižním sedanem Avenir

K některým americkým automobilkám byla ekonomická krize v roce 2008 velmi krutá. Jednou z nich byl i Buick, luxusní odnož koncernu General Motors a jindy průkopník novátorských myšlenek. Vždyť to byl právě Buick, kdo přišel jako první s dotykovým ovládáním na displeji.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Buick Avenir vypadá uvěřitelně a sériové výrobě vlastně brání už jenom posvěcení od nejvyššího vedení koncernu General Motors

Značka, která poslední dobou prodává hlavně vozy Opel s jinou maskou chladiče, se snaží oživit zašlou slávu konceptem luxusního sedanu Avenir, který se má stát konkurencí pro Mercedes třídy S a Audi A8. To by byl nástupce modelu Opel Omega, když by na to přišlo!

Ale teď vážně. Koncept vypadá poměrně uskutečnitelně, nejedná se o žádnou úsměvnou nerealizovatelnou futuristickou studii. Automobilka použila při návrhu odkaz na několik designových prvků z minulosti, například charakteristické zalomení u zadních blatníků.

Retro | Americká auta | Ford | Fascinace | Chevrolet | Jeep | Chrysler

10 Amerik, které byste si měli koupit

Buick nesdělil příliš technických podrobností. Víme jen, že pod kapotou je „nová generace“ šestiválce s přímým vstřikováním a deaktivací válců. Síla pak putuje přes devítistupňový automat na „dvouspojkový“ systém pohonu všech kol. Nevíme, co si pod tím máme představit.

Značka Buick ukazuje také nové pojetí zpracování interiéru, větší důraz na kvalitu a především zjednodušení ergonomie a sdružení funkcí do jednoho centrálního displeje. Zajímavostí jsou zadní individuální sedadla se zábavním systémem integrovaným do opěrek předních sedadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Opel Movano 2.8
Rok výroby: 2001
Stav: 212 639 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 57 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 45 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků