Buick chce zpátky mezi extra třídu s prestižním sedanem Avenir

K některým americkým automobilkám byla ekonomická krize v roce 2008 velmi krutá. Jednou z nich byl i Buick, luxusní odnož koncernu General Motors a jindy průkopník novátorských myšlenek. Vždyť to byl právě Buick, kdo přišel jako první s dotykovým ovládáním na displeji.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Buick Avenir vypadá uvěřitelně a sériové výrobě vlastně brání už jenom posvěcení od nejvyššího vedení koncernu General Motors

Značka, která poslední dobou prodává hlavně vozy Opel s jinou maskou chladiče, se snaží oživit zašlou slávu konceptem luxusního sedanu Avenir, který se má stát konkurencí pro Mercedes třídy S a Audi A8. To by byl nástupce modelu Opel Omega, když by na to přišlo!

Ale teď vážně. Koncept vypadá poměrně uskutečnitelně, nejedná se o žádnou úsměvnou nerealizovatelnou futuristickou studii. Automobilka použila při návrhu odkaz na několik designových prvků z minulosti, například charakteristické zalomení u zadních blatníků.

Retro | Americká auta | Ford | Fascinace | Chevrolet | Chrysler | Jeep

10 Amerik, které byste si měli koupit

Buick nesdělil příliš technických podrobností. Víme jen, že pod kapotou je „nová generace“ šestiválce s přímým vstřikováním a deaktivací válců. Síla pak putuje přes devítistupňový automat na „dvouspojkový“ systém pohonu všech kol. Nevíme, co si pod tím máme představit.

Značka Buick ukazuje také nové pojetí zpracování interiéru, větší důraz na kvalitu a především zjednodušení ergonomie a sdružení funkcí do jednoho centrálního displeje. Zajímavostí jsou zadní individuální sedadla se zábavním systémem integrovaným do opěrek předních sedadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Movano 2.8
Rok výroby: 2001
Stav: 212 639 km
Cena: 60 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

včera | Radek Pecák | 5 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků