Bugatti Veyron: zrození ďábla se blíží

Cintamani  |  15. 04. 2005 00:23  |  [130.235.186.xxx]

Fuj, no to je opravdu estetika snad uz chybi jen trpajzlika na chladic
Predpokladam, ze cilova skupina jsou podobne existence jako jisty Bernie co se mul eklujou formule a mizi kola pres noc z hnusneho MB pred barakem..

Odpovědět  |   | 
dsd  |  31. 12. 2008 18:48  |  [77.48.132.xxx]

odkud je buggati?

Odpovědět  |   | 
nexus6  |  15. 04. 2005 03:47  |  [147.32.88.xxx]

To snad nemysli autor vazne. Od kdy je (nebo bylo) Bugatti neznamou britskou automobilkou??
Kdyz VW a jeho marketing przni legendu, muzeme tomu jen smutne prihlizet. Ale kdyz si podobnou zalezitost dovoli "redaktor" jednoho z nejctenejsich serveru o automobilech u nas, tak vlastne premyslim, "kde soudruzi v NDR udelali chybu"

A ted o Veyronu. Sam jim nejsem moc nadsen, prave kvuli odkazu Ettore Bugattiho. VW mel radeji realizovat ony nadherne vozy EB118 a EB218, nez se poustet do megamonstrdoviceho jmenem Veyron. Na drohou stranu, jestli se opravdu nakonec Veyron objevi na silnicich, bdou muset vsichni jen smeknout, protoze dovede to, co ani Ferrari ani Koenigsegg nenabidnou a jeste dlouho asi nikdo nenabidne. Totiz, byt nejrychlejsim a nejzabijactejsim autem na slinici i okruhu a zaroven pri tom poskytnout maximalni komfort tech nejluxusnejsich GT a la Bentley Continental GT (i proti tomuto autu a pristupu VW k Bentleyi mam vyhrady, ale designove je naprosto uzaaaasneeeee).

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  15. 04. 2005 08:13  |  [84.242.95.xxx]

Autor se trochu pomýlil, už jsem to opravil.

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  15. 04. 2005 10:24  |  [212.24.154.xxx]

Za tu hrubku se omlouvam....

Odpovědět  |   | 
ACE.  |  15. 04. 2005 11:19  |  [217.168.208.xxx]

Tomu, že to bude nejzabijačtější vozidlo celkem věřím, VW měl problém vyladit jízdní vlastnosti u TTčka natož u takovýho hovada co bude umět 400.

Odpovědět  |   | 
-Ferda-  |  15. 04. 2005 11:31  |  [212.24.154.xxx]

Presne tak, Veyron = milion eur do rakve... v rychlostech nad 250 km/h muzete mit pasivnich a aktivnich bezpecnostnich prvku kolik chcete, ale betonovy sloup zmackne auto jak plechovku coly.
 
A navic ty nahradni dily, u limitovanych edici to je vsechno drahy jak krava....

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 04. 2005 14:36  |  [62.245.102.xxx]

myslim, ze se na to moc divas z nizkych vrstev, ale lidi, kteri si daji za auto na sem tam vikend 1M Eur, nemaji problemy s cenou nahradnich dilu :)

Odpovědět  |   | 
a  |  15. 04. 2005 15:55  |  [217.118.106.xxx]

"rychlostech nad 250 km/h muzete mit pasivnich a aktivnich bezpecnostnich prvku kolik chcete, ale betonovy sloup zmackne auto jak plechovku coly."

pravdepodobne si myslel rychlost 100km/h nie 250, ze

Odpovědět  |   | 
delph  |  17. 04. 2005 11:58  |  [212.24.154.xxx]

A odkud je tedy Bugatti? já myslel že ze švícarska ale nějak se v tom nevyznám...

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 04. 2005 09:17  |  [62.245.102.xxx]

muze mi nekdo znaly vysvetlit oznaceni: 245/690 R520 a 335/710 R540 nejak mi to kapku unika :)

Odpovědět  |   | 
mickey  |  15. 04. 2005 09:22  |  [194.121.90.xxx]

Taky ta vaha, ze ... 150kg ...

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 04. 2005 09:41  |  [62.245.102.xxx]

ale ja si nedelam srandu netusim co je R520 a R540...

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  15. 04. 2005 10:39  |  [212.24.154.xxx]

S hmotnosti se jednalo o preklep, opraneno na 1500 kg, ale s temi pneu sam nevim, kdyz se mrknete na http://www.rsportscars.com/eng/cars/bugatti_veyron.asp tak tam maji stejne udaje, jine jsem nenasel

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 04. 2005 10:50  |  [62.245.102.xxx]

ja sem prvne uvazoval, ze by to byl prumer rafku v milimetrech, ale pak 52/2,51=20,71 tudiz to nevychazi na 21" kolo, ale mozna ze jsou vepredu 21 a vadu 22" kola.

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  15. 04. 2005 11:16  |  [212.24.154.xxx]

Uvaha je to dobra a vicemene i logicka. Treba se tu mezi ctenari najde nejaky expert, ktery by nam to vysvetlil. Byl bych jen rad.

Odpovědět  |   | 
Marek_Litzman  |  15. 04. 2005 14:25  |  [83.240.1.xxx]

Já našel konkrétně tohle : ...these would cool down the massive rear disk brakes, which were covered by giant 20 inch wheels with 335/30 tires....

Takže to vypadá tak, že ta úvaha je to pravděpodobně správná.

Jen tak na okraj ... původně představený koncept měl mět atmosferický osmnáctiválec o výkonu 555 koní a měl být složen ze tří VW véšestek.

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 04. 2005 14:39  |  [62.245.102.xxx]

kdyz to vezemem, tak jak se sklada V8 ze tri V6 motoru? to si nedovedu predstavit. To se vezmou 2 valce+4vlace+2valce? nebo jak? Ze dvou bych to jeste pochopil nebo ze ctyr, ale proc to liche cislo?

Odpovědět  |   | 
Marek_Litzman  |  15. 04. 2005 14:42  |  [83.240.1.xxx]

ne osmiválec ( V8 ) , ale osmnáctiválec ( W18 ). Jestli tam mám chybu, tak se omlouvám....

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 04. 2005 14:59  |  [62.245.102.xxx]

aha, tak to sem blbe precetl :) mne ani nenapadlo, ze by nekdo takovou pikacovinu udelal :) este s takym chabym vykonem :) za chvilu clovek kupi supersport s 5ti metrovym vozikem, aby se tam ty valce poskladaly a misto oje to bude nejaky oje-kardan, kterym se bude zaroven pohanet zadni naprava

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  15. 04. 2005 11:27  |  [85.160.21.xxx]

Vase uvaha je spravna. Skutecne je to v milimetrech a ty rozmery plati. Neni to inchovy rozmer.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  15. 04. 2005 12:18  |  [84.242.95.xxx]

52/2,54 = 20,4, takže to na 20" disk vychází

Odpovědět  |   | 
uhm  |  15. 04. 2005 12:09  |  [85.216.140.xxx]

Nechcem sa hadat lebo na nete koluje viac cisel ale posledne co som videl bolo 1900kg pre veyron a to je oproti 1500 co uvadzate tak povediac nezanedbatelny rozdiel.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  15. 04. 2005 12:20  |  [84.242.95.xxx]

Já zase našel 1600 kg. Jestli to nebude tím, že se Volkswagen ještě nevypustil oficiální tech info.

Odpovědět  |   | 
Marek_Litzman  |  15. 04. 2005 14:03  |  [83.240.1.xxx]

Ne, to je tím, že původní koncept měl vážil jeden a půl tuny. Později VW uvedlo, že původně předpokládaná hmotnost nebude dodržena a Veyron přibere. nicméně nebylo řečeno o kolik. Hmotnost tedy bude vyšší, než je uváděno v článku, ale 1500 kg je poslední přesně uvedený údaj.

Odpovědět  |   | 
Samanek  |  15. 04. 2005 09:21  |  [193.179.144.xxx]

Nejak se vam vloudila chybka k hmotnosti vozu . A muj osobni nazor na Veyron, je ze radsi si koupim treba S7 ktera us tu nejakej patek je, maximalku ma sice jen nekde nad 320, ale upaluje taky na stouku za 3.6 [ ten rozdil us neni tak strasnej ] a luxusu ma uvnitr nadbytek. A stoji 3x min.

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 04. 2005 09:32  |  [62.245.102.xxx]

tak to je dobre, kdy to budes objednavat, ze bychom to vzali spolu a dostanem treba mnozstevni slevu :))))))))

Odpovědět  |   | 
Samanek  |  15. 04. 2005 10:20  |  [193.179.144.xxx]

Odpovim i Loop-ovi, ale nejdriv goes-ovi, no S7 je muj zatim nesplnitelny sen, momentalne bych si mohl dovolit jen jeho nodel 1:18, ale treba to jednou prijde a ja s usmeven na tvari vysolim 400 tisic euro a prevezmu si o par mesicu pozdeji S7 ve zlute barve. Osobne to typuju tak na svoje 60 narozeniny, takze mam jeste par desitek let predsebou, nez se v tom skvostu zabiju [ doufam ze mi nejakej kousek schovaj, jako to dela treba Ferrari u nekterejch aut ]. A ted Loop-ovi, ne urcite ho neprodam, bude to zimni auto , S7 by na snehu moc klouzalo.

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  15. 04. 2005 10:43  |  [212.24.154.xxx]

Saleen S7 je opravdova lahudka, ale v Evrope jich moc nejezdi. Skoda...(http://www.autorevue.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=4635)

Odpovědět  |   | 
Samanek  |  15. 04. 2005 10:46  |  [193.179.144.xxx]

jj je to lahudka, ale jednou mi urcite bude stat v garazi po boku dalsich veteranu z nasi doby  .

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 04. 2005 10:51  |  [62.245.102.xxx]

na druhou stranu, kdyz si das falsku polske vody z Tesina, jednoho poradneho jointa, privres obe oci, tak Rapid vypada jako S7

Odpovědět  |   | 
DAVE  |  15. 04. 2005 12:58  |  [82.209.25.xxx]

Tohle bylo dobry ....

Odpovědět  |   | 
loop  |  15. 04. 2005 09:47  |  [193.86.30.xxx]

A když si to budeš objednávat S7, střelíš to Clio?

Odpovědět  |   | 
Kalic  |  15. 04. 2005 10:59  |  [194.108.131.xxx]

musim reagovat... pokud ma vuz 1500kg a 1001k, tak vykon koni na tunu vychazi 667!!! Nikoliv Vami uvadenych 474!! Zajimalo by me, kde jste na te hodnote byli?

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  15. 04. 2005 11:14  |  [212.24.154.xxx]

Diky za opravu, je to opravdu 667 k/t... pro upresneni: udaj 474 k/t pochazi z predchozi fascinace, kde se jednalo o Ultimu GTR a ja jsem z nepozornosti pri prepisovani starsi tabulky ponechal puvodni cislo...

Odpovědět  |   | 
snbheel  |  15. 04. 2005 11:42  |  [80.95.101.xxx]

tak tolik kopancu v jednom clanku uz jsem tady dlouho nevidel - holt patek uz je mala sobota

Odpovědět  |   | 
Pete  |  15. 04. 2005 12:15  |  [84.242.95.xxx]

Tolik? Já našel dvě  Nikdo holt není neomylný.

Odpovědět  |   | 
a  |  15. 04. 2005 15:52  |  [217.118.106.xxx]

to sa zasa pjanda pri testovani vyradi

Odpovědět  |   | 
petr  |  16. 04. 2005 17:11  |  [85.70.88.xxx]

trabe se v tom i zabije a to bude u BMW smutku

Odpovědět  |   | 
Pete  |  18. 04. 2005 20:29  |  [84.242.95.xxx]

Tady někdo závidí

Odpovědět  |   | 
SkylineGT-R  |  18. 04. 2005 20:06  |  [146.102.33.xxx]

Tomu fakt verite, ze to bude 1500 kg? A niekto predo mnou pisal ze to bude brutal auto. Ta podla toho co je brutal, ale urcite nebude na okruhu rychlejsie ako Enzo. S tym obrovskym motorom, luxusnou vybavou a pohonom vsetkych kolies to bude minimalne 1900 kg ako pisali niekde v Speede. Ved Murcielago ma nejakych 1700 kg, neviem presne, vsade pisu inak. To ma byt supersport?! Bude to luxusne tazke hovedo, ktore to naviac rozgula na 400 km/h. A 0-100 km/h  za 3 s nic neznamena, to je len zalezitost trakcie, vyladene EVO to urobi tiez. Skor som zvedavi ci sa im podari splnit udaj ktory vypustili: 0-300 km/h za 14 sekund! Na to sa uz zabudlo? Kazdy si pamata len 400 km/h... Na okruhu dostane na prdel aj od Ultimy za 3 melony...

Odpovědět  |   | 
peter  |  04. 03. 2007 18:32  |  [91.127.30.xxx]

bugati vyborne

Odpovědět  |   | 
ADAM BENKO  |  30. 04. 2007 09:55  |  [62.168.65.xxx]

VAHA PRESNE 1888KG.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: