Bugatti Veyron vzniklo už v 400 exemplářích, zbývá posledních 50 vozů

17 komentářů

Petr
5. prosince • 16:41

Vždy si vzpomenu jak na toto auto multimilionářům přispívají majitelé Fabii a Ochcávek.
Na 450 plánovaných kusech VW prodělá přes 450 milionů korun.

Petr
5. prosince • 16:45

oprava 450 miliard, skoro polovinu rozpočtu ČR :), na jedno auto prodělek 100 000 000,-

runner42
6. prosince • 6:57

To určitě :)

Petr
6. prosince • 11:21

ríkám si, proč stáo podobných vám není schopno si dané informace vyhledat

runner42
6. prosince • 11:46

Nejsem idiot, abych si musel každou kravinu vyhledávat. Na to, že je to absolutní blbost, stačí trocha základní inteligence, kterou evidentně postrádáte.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
runner42
7. prosince • 10:52

Upřímně, každý kdo tady kliknul mínus a domívá se tak, že VW tratí na jednom autě miliardu korun, by se měl nad sebou hodně zamyslet. :-D

Petr
7. prosince • 20:26

vy se nejprve zamyslete jak doložit své lži a potom se koukněte, že jsem uvedl přes 100 000 000 a to je údaj relativně přesný (dle aktuálního kurzu je to více)

Fantomas
5. prosince • 17:25

Ten přepočet vám pořád nějak pokulhává ;-)

Petr
6. prosince • 0:47

díky za upozornění, těchu nul je tam více, až se tomu nechce věřit, prodělávají na jednom autě miliardu korun

Toper
6. prosince • 10:51

Pokud by tomu tak bylo, VW by rozhodně dál nic nevyráběl. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
6. prosince • 11:20

pán si hraje na inteligenta... a výsledek je, že ukazujete jak jste hlupý

Toper
6. prosince • 11:48

Na inteligenta ses tady pokoušel hrát ty a nezvládl jsi ani napsat správně cifry. Nevěř tomu, že když Bugatti prodá zbývajících 50 kusů, tak prodělá 50 miliard. To opravdu ne. ;-)

Petr
6. prosince • 12:26

omlouvám se Vám, ano máte pravdu, za hlupáka jsem já, vycházel jsem z článku kde měli také chybu, platí údaj co jsem napsal, výše, prodělávají na tom přes 100 mil. korun na jednom, celkem přes 45 mld. korun

runner42
6. prosince • 15:09

Svatá prostato! Musím říct, že mě kdysi stokrát opisovaný článek pisálka z business insideru opravdu rozesmál. Ten nýmand vzal tehdy část nákladů celé R&D divize a rozpočítal je na Veyrony. Ta haluz co mu z toho vyšla je dobrej fór. Ale že mu to někdo dokáže sežrat i s navijákem a vůbec mu to nepřijde divný, tak to je maso. :-D

Petr
6. prosince • 18:54

Vámi jemnovaný zdroj s tím nemá nic společného, můžete sem dát odkaz na vaše tvrzení?
Je to analýza britského autocaru na zákaldě BersteinResearch.
http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/smart-f... ...

runner42
7. prosince • 10:42

Bože bože... že projekt Veyron se nezaplatí čistě z prodejů aut je zřejmé od jeho spuštění. Nikdy to také nebylo účelem. Doporučuji vám tento článek z roku 2011, naleznete tam další podobné projekty http://www.automechanicschools.net/blog/supercars-are-they-w... ... Co se týče objevu Ameriky v roce 2013.... tuto roky dokola opakovanou kravinu vytrženou z konetextu jsem viděl nedávno v Business Insideru. Přiznám se, že nevím, co psal Autocar. Tento neobjektivní bulvární škvár ekvivaletní Blesku jsem viděl jen párkrát. Co jsem slyšel, v ČR to už zabalili. Žádná škoda.

Petr
7. prosince • 20:33

takže jste prostě kecal a nemísto toho, aby jste své exhibicionistické plky doložil nebo se omluvil, tak sem dáte odkaz na blog, to je tedy síla a ještě údaje přední světové společnosti https://www.bernsteinresearch.com/brweb/Public/Login.aspx... vydáváte za kravinu, nojo český Pepík dělá machra

Doporučujeme

Články odjinud