Bugatti Veyron vzniklo už v 400 exemplářích, zbývá posledních 50 vozů

V dílnách automobilky Bugatti vznikl Veyron s pořadovým číslem 400. Odjíždí k zákazníkovi na Střední východ.

Od roku 2005, kdy se rozběhla malosériová výroba modelu Bugatti Veyron, jednoho z nejvýraznějších supersportovních automobilů naší doby, našlo své zákazníky již 300 kupé tohoto typu. V současnosti se vyrábějí již jen roadstery a těch už do světa vyjelo 100. V souladu s původním záměrem mateřského koncernu VW Group se tak dostane již jen na posledních 50 zájemců, a pak se nad výrobou Veyronu zavře voda.

Ostatní značky

Bugatti Veyron Super Sport umí až 415 km/h

Obnovený zájem o tento model přinesla premiéra série Bugatti Legends, jež bude postupně připomínat šest významných postav z dějin značky Bugatti. První edice nesla jméno Veyron J. P. Wimille, letos ve Frankfurtu následoval Veyron Jean Bugatti a o několik týdnů později jsme se v Dubaji dočkali premiéry modelu Veyron Meo Costantini. Jubilejní 400. vůz pochází právě z edice J. P. Wimille a za částku 2,13 mil. eur si jej pořídil jistý zákazník ze Středního východu.

Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2008
Stav: 157 614 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků