Bugatti Veyron vzniklo už v 400 exemplářích, zbývá posledních 50 vozů

V dílnách automobilky Bugatti vznikl Veyron s pořadovým číslem 400. Odjíždí k zákazníkovi na Střední východ.

Od roku 2005, kdy se rozběhla malosériová výroba modelu Bugatti Veyron, jednoho z nejvýraznějších supersportovních automobilů naší doby, našlo své zákazníky již 300 kupé tohoto typu. V současnosti se vyrábějí již jen roadstery a těch už do světa vyjelo 100. V souladu s původním záměrem mateřského koncernu VW Group se tak dostane již jen na posledních 50 zájemců, a pak se nad výrobou Veyronu zavře voda.

Ostatní značky

Bugatti Veyron Super Sport umí až 415 km/h

Obnovený zájem o tento model přinesla premiéra série Bugatti Legends, jež bude postupně připomínat šest významných postav z dějin značky Bugatti. První edice nesla jméno Veyron J. P. Wimille, letos ve Frankfurtu následoval Veyron Jean Bugatti a o několik týdnů později jsme se v Dubaji dočkali premiéry modelu Veyron Meo Costantini. Jubilejní 400. vůz pochází právě z edice J. P. Wimille a za částku 2,13 mil. eur si jej pořídil jistý zákazník ze Středního východu.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek