Bugatti Veyron v úpravě Mansory: 1 109 koní

Ani to nejlepší nemusí být pro každého dost dobré. A proto je tu Mansory Vincero, slavnému Veyronu přidává nejen 100 koní k dobru.

Ačkoli je každý z vyrobených supervozů Bugatti Veyron originálem upraveným na míru konkrétnímu zákazníkovi, neunikly vozy tohoto typu pozornosti ladičů. Společnost Mansory jeden z těchto automobilů upravila a ponejprv veřejnosti své dílo s podtitulem Linea Vincero představila v březnu v Ženevě. Dnes pro vás máme obsáhlou fotogalerii, jež odhaluje detaily vozu přímo v jeho mateřské továrně.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nejzajímavější součástí provedených změn je ta, jež se dotkla motoru, na který se většina úpravců celkem pochopitelně bojí sáhnout. Pohonná jednotka prošla sérií úprav zvláště v oblasti sacího a výfukového traktu, díky nimž nabyla na výkonu o nějakých 108 koní. Dosahuje tak neuvěřitelné porce 1 109 koní (827 kW), pramenícího z ohromujícího točivého momentu až 1 310 Nm. Veyron v úpravě Mansory údajně zrychlí z klidu na 100 km/h za zhruba 2 vteřiny.

V kontrastu s trendem matných laků, jež odkazují na kouzlo patiny minulosti, je Mansory Vincero okázale lesklé od přídě k zádi. Většina částí je lakována černě, ale na jeho povrchu září chromované doplňky zejména na masce chladiče, zatímco boky karosérie jsou zdobeny chromovanými díly s tmavým povrchem. Chybět nemohou světlomety se sadami LED ani kované lité ráfky, jež podtrhují exkluzivitu této konverze. Na první pohled může Vincero připomínat speciální tovární sérii Veyron Sang Noir, ale ve skutečnosti nevychází ani z jednoho z patnácti vyrobených vozů. Jistou podobnost vzbuzují obklady z kompozitních materiálů, jimiž se honosí především kapota a kryt motoru a zadní čelo s difuzorem v nárazníku. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér vozu Mansory Vincero nese pro ladiče typickou černobílou kombinaci okořeněnou tkanými materiály. Mezi další pozoruhodné prvky patří adaptivní vnitřní osvětlení nebo nové páčky pod volantem. Pokud se vám Vincero líbí a máte zrovna přebytečných pár milionů eur, nezbyde vám nic jiného než si zaletět do prodejny Prestige Cars ve Spojených arabských emirátech. Pouze zde si totiž můžete sadu úprav objednat, ovšem připravte se na to, že samotná úprava sériového vozu bude stát bezmála milion eur...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mansory Bugatti Veyron Linea Vincero
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek