Bugatti Veyron Sang Bleu: „limitovka“ na rozloučenou

Poslední dvě léta to vypadalo tak, že co významná motoristická akce, to nová limitovaná edice modelu Veyron. Přítom se dá říci, že při žádné z těchto příležitostí neukázal tento původem francouzský výrobce vlastně nic nového. Situace by se však již brzy měla změnit příchodem nového modelu a pomyslnou tečku za všemi těmi různými edicemi má udělat elegantní edice Sang Bleu, jenž opět připomíná 100 let od založení automobilky.

Tento model se veřejnosti poprvé představil uplynulý víkend na tradiční výstavě luxusních vozidel na Kalifornské Pebble Beach, kde se to podobnými „vznešenými“ vozy jen hemžilo. Zatímco na první pohled může Sang Bleu vypadat jako sporťák s obyčejným dvoutónovým lakem, není tomu tak. Veškeré modré části v odstínu Midnight Blue jsou totiž vyrobeny z barevného karbonu, přičemž spodní část tvoří matný ušlechtilý hliník. Sang Bleu přitom není exkluzivní jenom zvenku, ale i uvnitř, kde pro čalounění byla použitá speciální hnědá kůže Gaucho, která je prozatím dodávána výhradně pro tuto edici. Z hlediska technického se však tento Veyron od modelu Grand Sport nijak neliší, v jeho útrobách i nadále bije osmilitrový šestnáctiválec s magickým výkonem 1001 koní.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti Veyron Sang Bleu
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků