Bugatti Veyron na ulici s běžícím motorem a bez řidiče? V Londýně klidně

Někdo se honí za smrtícími tornády a snaží se natočit jejich oka, jiní pronásledují vytrvale supersporty. Mezi ně patří rozhodně i mladík s přezdívkou Shmee150.

Minulý týden jsme vám nabídli jeho krátkou reportáž o tom, jak se stěhují vozy Bugatti Veyron ze showroomu, a teď pro vás máme další kus z londýnských ulic. Tedy přesněji ze „street“ u luxusního obchodního domu Harrod´s.

Co je na videu pikantní zvlášť, jak přezíravě se svými vozy zacházejí arabští milionáři, jichž je v létě v Londýně vždy nepočítaně.

Ten na videu nejen že nejprve zaparkoval na místě, kde to je zapovězeno, ale ještě při tom nechal běžet motor svého šestnáctiválce. Vrátil se až po drahné chvilce.

A jak potom svůj drahý vůz parkoval… No, škoda slov…

Video | Sportovní auta | Ostatní značky

Jak se stěhují vozy Bugatti Veyron? Jsou to nervy

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 155 460 km
Cena: 140 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek