Bugatti Veyron musí do servisu. Ukazuje špatně zbývající palivo v nádrži

Jen si nemyslete, že exkluzivní vrcholné supersporty pro ty nejbohatší nemusí čas od času neplánovaně do servisu. Jedna svolávací akce se teď týká nejrychlejšího sériového auta planety, tedy Bugatti Veyron. Může se stát, že zatímco vám palubní počítač ukazuje ještě půl nádrže, vy budete na suchu.

Svolávací akce se týká celkem 72 aut, která byla vyrobena mezi 3. říjnem 2006 a 17. lednem 2010. Vztahuje se i na vozy Veyron Grand Sport vyrobené od 29. září 2009 do 30. června 2010. Servisy vymění řídící jednotku, která má na starosti palivovou nádrž. Spolu s tím dojde i k úpravě řídícího softwaru, aby ukazoval řidiči správné údaje o dojezdu.

Zajímavosti | Život řidiče | Sportovní auta | Ostatní značky

Průměrný majitel Bugatti Veyron má jachtu, tři letadla a 84 aut

To ale není jediná svolávací akce týkající se Veyronu. Dalších 13 aut vyrobených mezi 3. říjnem 2006 a 22. prosincem 2006 musí dostat nové kabelové vedení k akumulátoru od alternátoru a nový alternátor, hrozí tu totiž koroze a zkrat.

A ještě jedna svolávací akce dopadla na Veyron. Celkem 87 vozů může mít vadný a korodující hliníkový kryt podvozku, který se může při jízdě uvolnit a způsobit nejen poškození auta, ale především může ohrozit ostatní účastníky provozu.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků