Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport: Veyron targa je na světě

Bugatti představilo očekávanou druhou verzi svého jediného modelu. Pod názvem Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport se neskrývá nic jiného, než Veyron targa. Odnímatelný střešní panel dovolí lépe naslouchat řevu 1001 ořů za vašimi zády, které vozu dodají jistě znovu mimořádnou dynamiku. Zrychlení se i přes zatím neznámou hmotnost vozu zřejme nebude příliš lišit od verze kupé, jako majitel targy ale budete muset kvůli neoptimální aerodynamice oželet maximální rychlost přes 400 km/h. V případě verze Grand Sport bude maximálka limitována na hodnotu „pouze” 350 km/h.

Podle očekávání bude prodáno pouze 80 kusů Veyronu Grand Sport a jeho cena by (za mořem) měla začínat na cifře 2 250 000 USD, což je dnes něco přes 31 000 000 Kč. Pokud máte o vůz zájem můžete být jeho majitelem rychleji, než řeknete švec. Vůz bude představen již za dva týdny na Concourse d'Elegance v Pebble Beach ve Spojených státech a hned poté, 17. srpna, bude právě vystavovaný kus vydražen s cenou startující na zmiňované hodnotě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport

 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků