Bugatti uctí století existence i dalšími modely

Není žádnou novinkou, že automobilka Bugatti patřící pod křídla koncernu VW Group oslavuje letos sté výročí od začátku výroby, přičemž od roku 1909 se výroba prakticky nezastavila. Celý letošní rok se tedy bude nést v znamení oslav, limitovaných edicí a možná dokonce i zcela nového modelu, jímž Bugatti zřejmě opět naváže na svou slavnou minulost. Od dnešního dne, až do 26. dubna totiž při malebném italském jezeru Como probíhá slavná výstava luxusních a klasických automobilů Concorso d'Eleganza Villa d'Este a Bugatti se na tuto akci patřičně připravilo.

K nahlédnutí totiž budou hned čtyři modely chlubící se označením Centenaire v čtyřech různých barevných provedeních, přičemž každý z nich bude „doprovázen“ historickým modelem. Každý z nich je k tomu všemu věnován jednomu z významných jezdců, první je výherce Grand Prix v Boloni Sir Malcolm Campbell, jenž se posadil za volant Bugatti T39A, další z vozů je věnován Hermannu zu Leiningenu, který pomohl v prvenství na Československé Grand Prix v roce 1930 s Bugatti T35B,třetím vozem si automobilka vzpomíná na Jeana Pierre Wimille, jemuž se v týmu Bugatti podařilo vyhrát více, než tucet závodů včetně čtyřiadvacetihodinovky v roce 1939. Čtvrtý model je věnován Achille Varzimu za jeho početná vítězství ještě předtím, než přestoupil k týmu Alfa Romeo.
Bugatti Veyron Bleu Centenaire jsme vám představili již dříve, zda se ostatní verze budou od této lišit i jinak nežbarvou a zda přinesou třeba i dříve spekulované technické úpravy, to zatím Bugatti nesdělilo.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Bugatti Veyron 16,4 Centenaire
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků