Bugatti si nechalo zaregistrovat 16C Galibier, vyrábět se tedy zřejmě bude

Exkluzivní sportovní „sedan“ od Bugatti jsme měli možnost vidět poprvé v době konání frankfurtského autosalonu (nikoli však přímo ve Frankfurtu) a od té doby se takřka nezastavily spekulace kolem jeho případné produkce. Automobilka svůj opatrný postoj vůči této otázce odůvodňovala tím, že potřebuje zjistit, zda bude o tento kousek dostatečný zájem. Nejnovější zprávy ale nepřímo naznačují, že Galibier o své zákazníky nebude mít nouzi, automobilka si totiž nechala zaregistrovat nejen název, ale i kompletní design vozu.

Ačkoliv to není zrovna tento případ, podobné úniky z úřadů se nám již několikrát staly dobrým zdrojem „fotografii“, díky nimž jsme automobilové novinky mohli poznat v dostatečném předstihu. Produkční verze Galibieru by se od té z Frankfurtu neměla příliš odlišovat, pohánět ji bude 8 litrový šestnáctiválec s technologii flex-fuel a s dvoustupňovým přeplňováním. Síla z motoru, a jistě ji nebude málo, bude distribuována na všechny čtyři kola přes osmistupňový automat. Výrobce si speciálně pro tento model chystá speciální brzdovou soustavu a tlumiče.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti 16C Galibier v „patentní” podobě
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků