Ani automobilka jako Bugatti se nemůže ve svojí moderní historii spoléhat jen na jeden jediný model. Podle magazínu Autocar se v budoucnu dočkáme dalších modelů, nejvíce se ale mluví o luxusní limuzíně, která se v roce 2009 představila na autosalonu ve Frankfurtu v podobě studie Galibier.
Šéf automobilky Wolfgang Dürheimer má rozpracované hned čtyři různé cesty, jakými by se automobilka mohla vydat. A jednou z nich je i soupeř pro luxusní limuzíny Rolls-Royce či Bentley, ovšem s cenou, která bude odpovídat modelu Chiron. To znamená částku okolo dvou milionů liber, tedy přibližně 60 milionů korun.
Takto vypadala původní studie Bugatti Galibier představená v roce 2009 na autosalonu ve Frankfurtu. Její tvary jsou nadčasové, určitě neurazí ani v roce 2016
Oproti němu by však limuzína z praktických důvodů neměla motor uložený před zadní nápravou, ale nad předními koly. K tomu by Bugatti mohlo použít modulární platformu MSB, která hraje (či bude hrát) klíčovou roli u některých modelů Porsche či Bentley.
Spekuluje se, že další z možných cest by bylo superluxusní SUV. Takové už koncern má v podobě Bentley Bentayga, pod hlavičkou Bugatti by však bylo cenou i výbavou ještě o krok dál. Automobilka v každém případě nepotřebuje hromadu modelů, bohatě by stačil jeden, který bude značce Bugatti přinášet dostatek financí, aby se stala více nezávislou na koncernu Volkswagen.