Bugatti EB110 (1991-1995): Sen o vzkříšení značky

6 komentářů

Fero
27. srpna • 7:01

Píšete tam 12 ti válec....Není to náhodou 16 ti válec??:-|

Václav Holec
30. srpna • 1:02

Není, EB110 měla motor V12.

lukas
23. srpna • 13:53

Co se týče EDONISu, melo vzniknout 21kusů nikoliv z duvodu 21.stoleti, ale proto, ze byl odkoupeno 21 zbylych monokoku....Vznikly zhruba 2-3 prototypy z cehoz 2 se lisily celnim oknem - kazdej ho mel reseno jinak...Vic jich asi nikdy nevzniklo. Co je na tom vsem pravdy vi snad jen tvurci onoho auta.

Václav Holec
24. srpna • 16:46

Děkuji za info, ale informace nelze relevantně ověřit.

andrejlm
23. srpna • 12:47

Ten giurgiarov koncept vyzerá podľa mňa o dosť zaujímavejšie, hlavne to presklenie a jeho ukončenia vyzerá super ešte dnes...

Speedy7
23. srpna • 13:03

Někde jsem četl,že se mu do toho tak dlouho pletli,až od toho odešel a firma si design dodělala sama...

Doporučujeme

Články odjinud