...strcte si uz konecne ten odporny hnus do p....Bugatti musi v hrobe doslova rotovat. :-O
Zákazníci cítí značný diskomfort a omezování, protože tam je omezovač natvrdo na 420km/h. Já je chápu, to bych taky nesnesl. člověk si chce užít trochu adrenalinu a teď tohle.
Opět se Zelí "předvedl". Zatímco jeho "mozek" je omezen opravdu "natvrdo", Bugatti Chiron má omezovač pouze "dočasně", nové pneu od Michellinu (v článku je uvedeno: "Michelin už na nich ale pracuje.") dovolí omezovač buď posunout k vyšší hodnotě (450 - 483 km/hod), nebo spíš ho zrušit, protože omezení max. rychlosti zajistí limitní výkon motoru.
omezení max rychlosti zajistí spíš aktivní aerodynamika... Už Veyron musel zastavit a přepnout do speciálního modu aktivní aerodynamiky, jinak končil na cca 370 ...
S aerodynamikou auta je možné si "pohrát", ale v konečném důsledku maximální rychlost ovlivní výkon motoru, který je absolutní (limitní) hranicí, kterou jakékoliv experimentování a ladění technických finesů auta nepřekoná. To, že Bugatti Chiron má aerodynamiku vyladěnou k dokonalosti, o tom nelze pochybovat. Rezervy dalšího "zlepšování" aerodynamiky předpokládám mizivé. Jedině začít znovu konstrukci nového auta s novými "převratnými" technickými řešeními a podobně bych to viděl i s výkonem motoru Chironu. Moji argumentaci lze odvodit i z historie letectví, které ukazuje na souvislosti vztahu aerodymamiky a výkonu motorů při dosahování rychlostních rekordů (samozřejmě je nutné zohlednit pevnostní hlediska při konstrukci letadel/aut - materiály a technická řešení).
Veyron mel limit 375 jestli se nepletu
Co ty nesneses je uplne jedno ty zmrde. Uz te tady nejakej cas pozoruju...
vzrusuje ta?
Asi mu nedal :-D
Vzhledem k tomu, ze Hennessey Venom GT zvladne 435km/h jiz dnes, rekl bych ze pneumatiky, co vydrzi rychlosti na 420km/h jiz existuji a nemusi se cekat do roku 18 ;)
Ano... Tyto gumy měl i veyron... A při testování veyronu sport technik řekl... Víme co gumy dělají při 410... co je dál nikdo neví. Nakonec dal pruměrnou rychlost 431km/h... To znamená že ryhlost, na kterou bude nové bugatti utočit, bude daleko za touto hranicí.
Je rozdil "vydrzi" (tz. udelame s tim rekord a tradaa domu) a "budeme s tim prodavat auta" (tz. nasi zakaznici na tom budou pravidelne jezdit. Nejvyssi index v tuto chvili je (myslim) (Y), ktery je pro rychlosti "nad 300km/h" - coz je pravdepodobne ponekud malo pokud to auto lita pres 400. Bugatti se predpokladam chce vyhnout novinovym clankum kde budou figurovat lidska tela majitelu Chironu rozmasirovana po Autobahnu, protoze jim bouchly pneu.
myslím že Cpt. SLow, když to testoval v TG, tak říkal, že v plným tempu vydrží gumy cca 12 min... Ale že to je OK protože benzín dojde za 10B-] Otázka samozřejmě je, co je za tím pravdy...
Hahahahah.:-D:-D:-D:-DTy si myslíš, že dnešní Veyron dosahuje maximálky, kdykoliv si jeho majitel zamane?
Samozrejme, že nie, ale aby to mohli predať ako auto s maximálkou 450 km/h tak auto musí byť schopné túto rýchlosť "bezpečne" dosahovať.
To z kopce 500 dá :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.