Bugatti Chiron se prodává skvěle. Série 500 kusů asi stačit nebude

Zájem o nový Chiron předčil veškerá očekávání a po devíti měsících od premiéry už Bugatti prodalo 220 vozů.

Cena zhruba 65 milionů, kterou minimálně musí zaplatit každý zájemce o model Bugatti Chiron není, jak se zdá, vůbec nadsazená.

Podle informací portálu GT Spirit již bylo prodáno 220 kusů z původně zamýšlené pětisetkusové série.

Vůbec první auto získal jeden z členů saudskoarabské královské rodiny.

Zajímavosti | Video | Luxusní auta

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Zájem je tak velký, že továrna nestačí vyrábět. V roce 2017 bude vyrobeno jen 65 kusů. Znamená to, že pokud byste si nový model objednali dnes, může se čekací doba protáhnout až na tři roky.

Původně chtěla francouzská automobilka vyprodukovat pouze limitovanou edici 500 vozů. Pokud ale bude velký zájem trvat i v následujících měsících, je docela pravděpodobné, že se počet vyrobených vozů zvýší. Vše také záleží na tom, kolik se o novinku přihlásí těch, kteří již nějaký model Bugatti vlastní. Ti mají před ostatními zájemci přednost. 

Zajímavosti | Design | Porsche

Budoucnost legendy Porsche 911? Tahle ji vidí designér Bugatti Chiron

Bugatti Chiron se prvně představilo letos na jaře na ženevském autosalonu. Tento nástupce modelu Veyron má šestnáctiválcový motor s výkon 1500 koňských sil. Zvládá zrychlení z nuly na stovku během 2,5 sekundy, maximální rychlost činí 420 kilometrů v hodině.  

Bugatti Chiron prodávají aktuálně pouze tři značkové showroomy. Jeden z nich je v Mnichově, druhý v Monte Carlu a třetí v Tokiu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 120 097 km
Cena: 125 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků