Bugatti Chiron se prodává skvěle. Série 500 kusů asi stačit nebude

Zájem o nový Chiron předčil veškerá očekávání a po devíti měsících od premiéry už Bugatti prodalo 220 vozů.

Cena zhruba 65 milionů, kterou minimálně musí zaplatit každý zájemce o model Bugatti Chiron není, jak se zdá, vůbec nadsazená.

Podle informací portálu GT Spirit již bylo prodáno 220 kusů z původně zamýšlené pětisetkusové série.

Vůbec první auto získal jeden z členů saudskoarabské královské rodiny.

Zajímavosti | Video | Luxusní auta

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Zájem je tak velký, že továrna nestačí vyrábět. V roce 2017 bude vyrobeno jen 65 kusů. Znamená to, že pokud byste si nový model objednali dnes, může se čekací doba protáhnout až na tři roky.

Původně chtěla francouzská automobilka vyprodukovat pouze limitovanou edici 500 vozů. Pokud ale bude velký zájem trvat i v následujících měsících, je docela pravděpodobné, že se počet vyrobených vozů zvýší. Vše také záleží na tom, kolik se o novinku přihlásí těch, kteří již nějaký model Bugatti vlastní. Ti mají před ostatními zájemci přednost. 

Zajímavosti | Design | Porsche

Budoucnost legendy Porsche 911? Tahle ji vidí designér Bugatti Chiron

Bugatti Chiron se prvně představilo letos na jaře na ženevském autosalonu. Tento nástupce modelu Veyron má šestnáctiválcový motor s výkon 1500 koňských sil. Zvládá zrychlení z nuly na stovku během 2,5 sekundy, maximální rychlost činí 420 kilometrů v hodině.  

Bugatti Chiron prodávají aktuálně pouze tři značkové showroomy. Jeden z nich je v Mnichově, druhý v Monte Carlu a třetí v Tokiu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 119 300 km
Cena: 130 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 230 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků