Bugatti Chiron a VW Phaeton unikají koncernovým škrtům

15 komentářů

Kamil
15. října • 10:46

Kvůli aféře dieselgate spadnou do ztráty a přesto pokračují v nejztrátovějším projektu v historii VW a ještě mají drzost chtít od dodavatelů levnější komponenty. Dr.Chocholoušek by měl zajet do Wolfsburgu.

vlk z vlkohradu
15. října • 21:09

Stavajici generace modelu Phaeton koncem minuleho tydne ukoncila vyrobu a vyvoj nove generace byl tento tyden pozastaven (prakticky ukoncen).

Ufxifgfdjgfd
16. října • 6:47

Ano, Phaeton je mrtvý.

Driver
15. října • 22:13

A v Drážďanech to zavřou, lidi budou bez práce, vzduch čistější nebude, protože auta ji neovlivní a paradoxně v DE používá USA armáda auta, co nesplní ani euro1 a to nemluvím o těžké technice a v USA mohou střílet šampusy, protože jsme jim to sežrali i s navijákem.

Karel.
15. října • 12:39

Myslím, že do případné ztráty VW je ti docela velké kulové, je to věc akcionářů a pokud ti to posvětí, tak přesto nejede vlak, je to jejich ztráta ty ji za ně platit nebudeš.

Kamil
15. října • 12:55

Vůbec nemáš pravdu,až za mnou přijde šéf,že jim dal slevu a zároveň nám zruší prémie tak to také zaplatím.

Karel.
15. října • 16:55

A co ti (nebo tvé firmě) brání prodávat výsledky své práce někomu jinému než VW? VW ti (tvé firmě) může diktovat ceny jenom pokud děláte nějaké šmejdy o které nikdo nemá zájem. Pak si klidně jez trávu kolem cesty, když budete dělat něco špičkového, tak se automobilky poperou a VW nebude nic diktovat.

Mirek
17. října • 10:28

To je úvaha hodná poradce prezidenta Zemana. Vedle Ovčáčka by ses dobře vyjímal.
Vážně špičková rada, když má někdo zavedenou výrobu na cokoli, poradit, že když neumí vyrobit špičkový výrobek, ať jí trávu kolem cesty. To by mne tedy zajímalo, čím se s takovými názory živíš.
Mezi mobilními výrobci vyrábí všichni iPhony? Mezi automobilovými výrobci vyrábí všichni Mercedesy...? Všichni lidé mají příjmy v řádech desítek tisíc korun, aby si to mohli koupit? Kolik takových výrobků bys prodal, aby se všichni uživili a všichni měli práci? Jsi fakticky koumák a na tvé rady jistě všichni netrpělivě čekají.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Karel.
17. října • 16:12

Zato ty velká hlava nebudeš. Když krachne VW, tak se bude pořád kupovat plus mínus stejné množství aut a je prostě potřeba umět dodávat jiným automobilkám, které budou muset zvedat výrobu. A když krachne celý automobilový průmysl, tak prostě firmy i lidé musí být schopni přeorientovat se na výrobu třeba jízdních kol či letadel, podle toho kam lidé přejdou. Pokud někdo založí svou existenci (jedno jestli podnik nebo zaměstnanec) na jednom výrobku, na jedné dovednosti, tak je celkem jednoznačné, že dříve nebo později (v dnešním rychle měnícím světě spíše dříve) bude mít problémy.

Mirek
17. října • 20:41

Klidně nemusím mít velkou degenerovanou hlavu jako ty. Mi postačí mít naprosto normální velikost hlavy.
Pokud někomu mysliteli napíšeš "A co ti (nebo tvé firmě) brání prodávat výsledky své práce někomu jinému než VW.", tak asi těžko jen tak změníš svou výrobu např. z převodovek na náramkové hodinky. Ty to máš opravdu v hlavě srovnané, přejít třeba z výroby lisování karoserií na leteckou techniku, nebo jízdní kola.:-D
Ty víš o výrobě velké kulové a Quebe to vystihl naprosto jasně a jednoduše.

Karel.
18. října • 10:18

Klidně si tady brečte nad tím, že když VW zatlačí na nějakého svého subdodavatele, nejspíš to bude definitivní konec světa. Tedy pro vás určitě. Pro tu chytřejší část lidí to bude příležitost podnikat jinde a jinak. Ale to vysvětlovat zrovna vám je evidentně zbytečné.

Mirek
19. října • 17:18

Ty si to evidentně představuješ jako nějakého soukromníčka, který od malování pokojů přejde na lakování dveří. Máš vůbec představu, co stojí technologie výroby takové firmy? Evidentně nemáš ani potuchy. Jo samozřejmě v každé firmě se jen tak povaluje několik miliard na změnu výroby. :-D

Quebe
15. října • 23:13

Taková definice tržního systému se učí naposledy ve školce, ne?

F
15. října • 13:42

Omylom som stlacil Nesouhlas.... Velky SOUHLAS!

Noclaf
15. října • 12:17

Spis k tobe domu, protoze nevis co je k tomu vedlo. Ja si dovedu uplne realne predstavit racionalni duvody proc se tak rozhodli.

Doporučujeme

Články odjinud