Je možné, že projekty nového modelu Bugatti a nového Phaetonu již spolykaly tolik peněz, že je lepší je dotáhnout do výroby.
Projekt nástupce Bugatti Veyron a také nová generace luxusního sedanu Volkswagen Phaeton bylo to první, co muselo každého napadnout, když se nový šéf koncernu Volkswagen zmínil o tom, že se v rámci úsporných opatření budou rušit postradatelné a nevýdělečné projekty.
Bugatti Veyron byl z obchodního hlediska propadák, protože na každém prodaném autě tratil koncern spoustu peněz. Byl to ale fascinující model a v té době si ho koncern mohl dovolit. Totéž lze říci o limuzíně VW Phaeton, kterou si vydupal Ferdinand Piech.
Phaeton ale už tak fascinující nebyl a prodával se špatně. Přesto je i jeho nástupce stále v plánu a Volkswagen projekt dokončí. Je totiž možné, že projekty nového modelu Bugatti a nového Phaetonu již spolykaly tolik peněz, že je lepší je dotáhnout do výroby.
Nástupce Veyronu má používat přepracovaný osmilitrový šestnáctiválec s přeplňováním a hybridním pohonem. Výkon má dosahovat na 1500 koní. Nový Phaeton dostane plně elektrický pohon příbuzný ze systémem v Audi Q6 a bude také plug-in hybrid.
Pokud jde o snižování nákladů a rušení postradatelných projektů, stále častěji se zmiňuje konec VW Beetle. Volkswagen nyní jedná s dodavateli ohledně snižování cen a také omezí marketingové a sponzorské výdaje.