Bugatti 16C Galibier: nové snímky a informace

21 komentářů

Zelí
24. září • 14:10

Na designu bugati se tímto naprosto zřetelně vyjevila záměrná designová podoba s vozy audi. U veyronu to bylo taky zcela jasně přítomné (viz. tvarové řešení přídě maska-kapota-blatníky-světla převzato z A6), ale tady po rozměrovém morfingu do velikosti A8 už vůbec není pochyb.
Takové prolínání značek u jednoho majitele, kdy se snaží pracovat s podvědomím zákazníků je docela pochopitelné. Každého majitele audi jistě potěší alespoň odlesk luxusní značky.

Dr.S
25. září • 8:37

No ja v tom vidim zepředu Audi/Bugatti z boku do poloviny BMW 1 a zboku vzadu jednoznačně Panamera. ale jako celek zajimavé.

Zelí
25. září • 10:47

Zezadu je to jakýkoli dnes módní hatchback. Kufráky jsou mrtvé.
Jinak co se týká tvarového prolínání značek tak od toho mají šéfdesignéra, který na to dle zadání majitelů dohlíží. On neřeší detaily na to tam jsou jiní.
Například OII musela při faceliftu vypadnout z tvarů ostře řezaných světel, kde tvarově se motala do premiových značek VW. A tudíž musela přejít do bramboroidních tvarů fabie a ruma..

netcar.at
24. září • 19:11

A kazdeho majitele Bugatti zajiste potesi, ze jeho auto se podoba tomu otriskanemu Audi z AAA Auto ktere si koupil za socialni davky na 15 deti ten cikan ze sousedstvi. Ta zamerna designova podoba se mi jednak moc nelibi a za druhe to bude mozna i tim, ze rukopis clovek jen tak nezmeni. Mozna by to chtelo, aby kazda znacka v koncernu mela jineho designera. Kdyz dovede Octavia vypadat naprosto jinak nez Golf, ktery je s ni zhruba ve stejne cenove kategorii, tak proc ve svetlech Veyronu vidi kazdy normalni clovek svetla z 80 x levnejsiho Golfa? Jinak je to nadherne a impozantni auto ( tim nemyslim toho Golfa a uz vubec ne 1.9 TDi ve stribrne metalize ) a na rozdil od Veyrona mi nepripada zbytecne a megalomanske. PS: Jedna vec se mi na nem prece jen nelibi. Ta kulata nahore oriznuta predni svetla ( budiz, jsou diodova ) mi pripadaji jako ta z Ibizy

Zelí
25. září • 7:43

Prostě to tak je. VW nebude rvát peníze do exhumace značky EB jen tak bez záměru aspoň nějakého profitu. Tak jako profituje marketingově z lamba....

Jura
24. září • 13:55

Zajímalo by mě kam se bude dávat vepředu SPZ? Nějak tak aby to moc neovlivnilo design.

Radek.
28. září • 1:01

Nejspíš na spodní hranu mřížky chladiče, klasicky doprostřed. Upřímně řečeno, designérsky to bude páchat určitě menší paskvil než třeba u Mazdy RX8 a nebo kterékoliv novější Alfy...

Radek.
28. září • 1:13

A mimochodem - vidíte nějakou spáru mezi zadním nárazníkem a střechou? Chudák majitel, až ho někde na vyhrazeném parkingu zezadu nabere nějaká jiná "vysoce posazená" pipka třeba s RangeRoverem - to mu budou skopčáci muset vyměnit celou tu trabanto-laminátovou prdel, i se střechou a rámem čelního skla...

Janek
24. září • 8:31

Nechci soudit autora tohoto článku, ale dle fotografie s otevřenými všemi 5!!!! dveřmi tohle auto sedan každopádně není.

Radek Ondrášík
24. září • 10:48

No ono to neni tak jednoznacne. Teoreticky je to liftback-coupe a to diky tvarum. Zad je ve stylu dnesnich liftbacku, tedy otevira se i zadni okno, nicmene i oznaceni sedan je spravne. Drive kategorie liftback v dnesnim pojmu nebyla a pak znamenala i neco jineho nez dnes.
Navic i to, co dnes znacime u nas jako liftback se v nekterych zemich znaci jako hatchback.Toliko k tomu, ze oznaceni tvaru karoserie neni tak jednoznacne, jak si zrejme myslite. Takze toto vozidle lze oznacit jako liftback, coupe i jako sedan.

Tomáš
24. září • 12:35

Já myslel, že karoserie "sedan" je určena především tím, že je tříprostorová, tudíž pevná přepážka mezi prostorem pro cestující a zavazadlovým prostorem...;-)

m67
25. září • 8:53

Jednoducha odpoved! pokud se tomu nezveda zadni sklo, je to sedan (nebo coupe), pokud ano, je to hatchback/liftback/kombi

Radek Ondrášík
25. září • 13:49

Skvele. A Superb je co? chvili sedan a chvili liftback?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
DaewooMaster
25. září • 15:44

Ano, Superb II je prostě zmršenina a obecně vzato je to z principu věci jasný liftback. Nechápu, že někomu (a zvláště na motoristickém webu) dělá problém pochopit trivální základy automobilismu:http://cs.wikipedia.org/wiki/Liftback

Radek Ondrášík
24. září • 12:50

No dobra. A co dnesni sedany, ktere maji sklopne sedacky a neni tam uz deska plechu, jak tomu bylo drive. To je co? Sedan nebo liftback?

kejkl
24. září • 18:14

mám sedana z roku 1995 a má jak dělená zadní sedadla,tak sklopná opěradla i sedákB-]

Tomáš
24. září • 13:27

to je polosedan :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
24. září • 13:52

a kdyz je to sedan co ma vzadu ten plech, ale ma tam malinky otvor na lyze? takze to je neco mezi polosedanem a sedanem. Asi tri-ctvrtovy sedan?

kovy
24. září • 12:05

ja myslel ze to je dodavka :-D :-D :-D a nebo se proto vymysli novy nazev treba CSL (coupe sedan liftback) ;-)

Dilinozravec
24. září • 7:47

Panamera, Panamera, Panamera, Panamera, Panamera, Panamera, Panamera, Panamera.....

Radek.
28. září • 1:04

Ale na steroidech a opět s impozantním "vizuálním paketem" ala Maybach ;-)
Nové Rollsy a Bentleye jsou proti tomuhle liftbacku jenom nudné žiguly...

Doporučujeme

Články odjinud