Bugatti 16C Galibier jde do výroby, cena bude opět exkluzivní

Buggati 16C Galibier, které dosud spatřil pouze velmi úzký okruh lidí, se prý začne vyrábět a to na stejném místě, kde jej výrobce poprvé představil, tedy ve fabrice v Molsheimu. Rozhodnutí o produkci tohoto modelu značně pomohl zájem veřejnosti a movitějších potenciálních zákazníků. Nicméně tak brzy se jej přece jenom nedočkáme, nejoptimističtější spekulace mluví až o roce 2013, kdy se jich vyrobí jenom několik desítek, aby tak byla exkluzivita zaručena i jinak než cenou. Ta by přitom měla být zhruba 900 000 liber, tedy podobně jako zpočátku u Veyronu.

Za tuto sumu pak dostanete vůz poháněny čtyrmi turbodmychadly přeplňovaným šestnáctiválcem s výkonem 800 koní, který bez problémů zvládne maximální rychlost přes 300 km/h. Sekundovat má tomuto agregátu propracovaný osmistupňový automat. Kromě toho, že v garáži budete mat jeden z nejvýkonnějších sedanů na světě, tak si můžete i být jistí, že druhý podobný kus jen tak lehko nespatříte.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti 16C Galibier
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků