Bugatti 16C Galibier jde do výroby, cena bude opět exkluzivní

Buggati 16C Galibier, které dosud spatřil pouze velmi úzký okruh lidí, se prý začne vyrábět a to na stejném místě, kde jej výrobce poprvé představil, tedy ve fabrice v Molsheimu. Rozhodnutí o produkci tohoto modelu značně pomohl zájem veřejnosti a movitějších potenciálních zákazníků. Nicméně tak brzy se jej přece jenom nedočkáme, nejoptimističtější spekulace mluví až o roce 2013, kdy se jich vyrobí jenom několik desítek, aby tak byla exkluzivita zaručena i jinak než cenou. Ta by přitom měla být zhruba 900 000 liber, tedy podobně jako zpočátku u Veyronu.

Za tuto sumu pak dostanete vůz poháněny čtyrmi turbodmychadly přeplňovaným šestnáctiválcem s výkonem 800 koní, který bez problémů zvládne maximální rychlost přes 300 km/h. Sekundovat má tomuto agregátu propracovaný osmistupňový automat. Kromě toho, že v garáži budete mat jeden z nejvýkonnějších sedanů na světě, tak si můžete i být jistí, že druhý podobný kus jen tak lehko nespatříte.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti 16C Galibier
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek