Budoucnost Seatu Alhambra: Buď crossover, nebo konec!

4 komentáře

řidič
28. října • 20:28

U auta potřebuji prostor a tak je pro mne MPV jasnou volbou.Stejně rozměrný crossover má podstatně méně místa uvnitř.

Martin
28. října • 22:58

Zájem zákazníků se prostě trochu změnil. Kdo chce opravdu velké praktické auto, má možnost si koupit osobní verzi dodávky. Kdo chce velké auto aby si zvětšil ego, koupí si SUV. Zvětšené osobní auto MPV už dnes prostě málokoho zaujme, protože nemá patřičný styl, který lidé ochotní za takové auto vydat spoustu peněz vyžadují.

Su Shi
30. října • 7:13

Zájem zákazníka se zas až tak moc nezměnil, změnila se auta. Srovnejte Sharan současné generace s tím, co zákazník od MPV očekává... Moc se to nepotká, z velkoprostoroveho vozu s rovnou podlahou udělali o něco vyšší ne extra praktické kombi s nerovnou, vysoko položenou podlahou, už nejde vyndat sedadla a vyrobit dodávku, navíc to celé je v dnes poněkud zastaralé výbavě a za absurdní cenu. Caddy life v prodloužené verzi za dvoutřetinovou cenu je sice čistá dodávka upravená na lepší komfort, ale narozdil od Sharanu si zachovala praktičnost. Kdyby VW současný Sharan nezabil kopírováním toho horšího z S-maxu, tyhle debaty by vůbec nemusely být.

sumi
30. října • 22:41

Na příkladu velmi úspěšného nového MPV VW Touran , je vidět , že když to vypadá dobře , nestačí se MPV vyrábět... menší Sportvan jde také na odbyt dobře.
SEAT nechápu , mají být rádi , že mají MPV skoro zadarmo od VW...a nyní ty SUV jsou navíc.

Doporučujeme

Články odjinud