Budoucnost Opelu je prý v dotovaném mini

Nick Reilly, nový šéf GM pro Evropu, uspořádal o víkendu tiskovou konferenci, na které poodhalil některé z budoucích cest, jimiž se Opel hodlá v nejbližších letech ubírat. Vše je však velice závislé na tom, pro co bude mít pochopení vedení koncernu, prioritou číslo jedna pro Opel však v tuto chvíli je výroba nového městského modelu ve stylu konceptu Trixx a Opelu Ampera přímo odvozeným z Chevroletu Volt. Úmysl vyrábět vůz tohoto typu byl ovlivněn nejen rostoucí poptávkou v tomto segmentu, ale i faktem, že na na tyto modely dostane automobilka dotace navíc. Od nás, daňových poplatníků. A to bez naší vůle, jak už tomu bývá...

Dotace podle Reillyho značně ovlivní budoucnost značky, přičemž zdůraznil, že finanční injekce, kterou koncern dostane, bude využita čistě pro evropskou část firmy. Výkonný ředitel tak popřel spekulace o tom, že prostředky z Evropy budou použity na pomoc americkým značkám a vedení koncernu.
V rámci General Motors i nadále probíhá restrukturalizace, kvůli které přijde o práci zhruba 8 500 zaměstnanců z celkového počtu 50 tisíc a podle těch pozitivnějších vyhlídek by se evropská část GM mohla zpátky do černých čísel dostat v roce 2012.
Klepněte pro větší obrázek 
Opel Trixx concept - světlé zítřky Opelu?
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků