Budoucnost mobility podle představ EU je zde. Jmenuje se Rasa

17 komentářů

Kuk Vykuk
28. února • 4:17

Další vyhozený prachy z našich EU kapes a výsledkem je nákupní taška na galuskách, do který se ani ten nákup nevejde. Sotva to uveze 2 lidi, má to pohon na palivový články což je oproti čistý elektrice čistá stupidita, protože jsou tam navíc ztráty na výrobu, skladování a distribuci vodíku a na rozdíl od elektřiny totálně chybý síť vodíkových pump. Tlačej to samozřejmě olejářská lobby a patlá se s tím i Toyota.
No a to auto je samozřejmě výrobně tak megadrahý, že to radši budou dávat jen na operativní lízing. :D
Tydlety kydy vo budoucnosti s vodíkovými články se objevují v médiích léta letoucí s pravidelností sezoní chřipky a článcích vo zázračnejch motorech a pořád kde nic tu nic. 3-[:-P

Premir
24. února • 11:50

Nevím jak vy, ale auto se mi vážně nelíbí. Je odporný. Na druhou stranu auto mi přijde ideální na krátce projíždky, do města, do práce. Vypadá úsporně. Pro dva lidi ideal si myslím.

Tycoon
23. února • 16:18

Je to Velorex budoucnosti. Terč posměchu pro ostatní účastníky silničního provozu.
BTW Všimli jste si na fotografii interiéru spínače světel z VW? Působí to tam jako pěst na oko a vypadá to, že to vzali někde z vrakoviště. Čalounění podběhu u spolujezdce je zřejmě ekologicky odbouratelné a vypadá to, že při běžném provozu se tak za rok rozpadne.

Marek
24. února • 8:44

Za rok se ekologicky odbourá samo... během jízdy :D

Sarcasticus
22. února • 17:33

Mohla by taková podpora EU být považována za Rasasmus? ;-)

martin
22. února • 15:18

Podla posledneho vyvoja budeme skor jazdit na osloch a dromedaroch, riesit elektromobily a emisie mi akosi nepripada v sucasnosti relevantne.

bzzz
22. února • 13:22

Takze typicka EU rodin(k)a se bude po EU budoucnosti presouvat hned nekolika elektromobily (deti, nakupy a tak) ;-)

Karel
23. února • 6:51

bzzz: Sedni si k silnici, a čekej tam tak dlouho, až pojede auto se čtyřmi osobami. Budeš tam hodně dlouho.

ondra
22. února • 14:28

ale no tak, tady jde spíš o denní dojíždění do práce, u kterého ve většině případů platí 1 člověk = 1 auto, jako (pří)městské přibližovadlo mi to přijde fajn

jehovista
23. února • 22:51

A europoslanci* co tyhle prditka tlaci a schvalili dotaci si budou dal vozit prdel v osmivalcovym Audi A8 se soferem, nebo podobnem korabu. *nebo eurokomisari/europrezidenti/euronevimcojesteprostesevtomzkur*enymbyrokratickymmolochunevyznam

mpolan
22. února • 21:40

Jako vhodnější příměstské přibližovadlo by byla dobrá a funkční síť hromadné dopravy...

puk123
23. února • 8:13

To se nevylučuje, ale nikdy ji nezavedeš všude a vždy. Pokud to máš k HD pár km, můžeš tam jezdit třeba tímto (bude-li pěkně, třeba na kole) a pak pokračovat tou HD.

milan
22. února • 14:39

Není lepší auto typu VW Golf, které pořád není tak velké, aby to s ním byl ve městě voser, ale zase není tak malé, aby se tam vešel jen jeden člověk? Takhle tedy budeš mít doma jeden tento elektrický přibližovák, k němu vozejk baterek, kdybys náhodou musel jezdit do práce někam dále, plus nějaké normální auto. Já bych řekl, že to je pěkná ptákovina.

Márty
22. února • 17:11

Milan: ty snad potřebuješ i kabro na léto, čtyřkolku na zimu, benzín do města a naftu na dálky...?
Ber to tak, že tohle by bylo do/k městu. A pak bys mohl mít druhý auto, který by bylo větší a se spalovacim motorem. Což mi nepřijde tak nereálný. Stejnak to tak většinou bývá, dvě auta v rodině a jedno slouží jen jako přibližovadlo do města.

ondra
22. února • 15:38

do mesta je elektrika idealni, nesmrdi, na rozdil od golfu je tohle lehky, tj uspornejsi... dojezd dostatecny a je to pro dva. samozrejme zalezi na cene.

Toky
22. února • 13:35

Fuj, ale je hnusné to auto. Predpokladám že euroúradníci sa ale na týchto presúvadlách voziť nebudú, odložia si drobné na päšlitrové audiny a mercedesy. Rasy nechajú vyrábať pre ľudí, nech sa nám automobilizmus zhnusí.

Sarcasticus
22. února • 17:36

Podle představ EU to zřejmě vypadá jako kRASAvec či kRASAvice? ;-)

Doporučujeme

Články odjinud