Budoucí Volkswagen Passat B8 poprvé přistižen na videu. Podívejte se

Možná ještě v letošním roce uvede Volkswagen na trh novou generaci oblíbeného modelu Passat. Maskovaný prototyp se povedlo natočit při testování na jihu Evropy. 

Jak jsme psali už koncem loňského roku, Volkswagen Passat B8 dostane modulární platformu MQB, delší rozvor, širší rozchod a rozměrnější zavazadlový prostor. 

Zajímavé novinky očekává německý časopis Auto Bild pod kapotou budoucího Passatu. „Policejní“ šestiválec VR6 3,6 l údajně definitivně zmizí v propadlišti dějin, nahradí ho nejsilnější verze přeplňovaného zážehového čtyřválce 2.0 TSI konstrukční řady EA888.

Nejpopulárnější fleetový motor Passatu, 2.0 TDI, nabídne výkon v rozpětí 110 až 230 koní. Nejvýkonnější verze bude osazena dvojicí turbodmychadel.  

Motory pro Volkswagen Passat B8 (2015)

MotorizaceVýkon (k)Točivý moment (Nm)
Zážehové motory  
1.4 TSI125 250
1.4 TSI150 250
1.8 TSI180 300
2.0 TSI220 350
2.0 TSI280 400
Vznětové motory  
1.6 TDI116 250
2.0 TDI150 350
2.0 TDI184 380
2.0 TDI231 450
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků