Budou showroomy bez aut? BMW testuje vizualizace na mobilech

Brzy možná ze showroomů zmizí automobily. Tedy alespoň některé. BMW začalo testovat vizualizaci vozů na mobilech.

Už v minulém roce se německá automobilka nechala slyšet, že tradiční showroomy se do několika let změní. BMW by v budoucnu chtěla zákazníky získat využitím moderních technologií.

Automobilka už začala s testováním pilotního programu pro modely i3 a i8. Vozy už fyzicky nemusí stát v showroomu. Zákazník si je díky vizualizacím v 3D rozšířené realitě prohlédne na svém mobilu.

Zajímavosti | BMW

BMW chce změnit své showroomy. Mají být více interaktivní

Vizualizace je zcela interaktivní. Potenciální kupec může třeba virtuálně otevřít i dveře či kufr a nahlédnout dovnitř. Zároveň si vyzkoušet všechny barvy, které jsou k dispozici.

"Při našich prvotních testech jsme viděli lidi sklánět hlavu, když se chtěli dostat do auta. Jako kdyby tam skutečně byla střecha, o kterou by se mohli udeřit do hlavy," řekl Andrea Castronovo, viceprezident BMW Group.

Po skončení pilotního programu chce BMW nabídnout aplikaci v Google Play. Budou si ji tak moci užít všichni uživatelé Android zařízení, které budou podporovat Tango technologii, na jejímž základě tyto technologie fungují.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků