Budou se příští Aston Martiny označovat jinak? Nové logo již má registraci

Známý výrobce luxusních vozů bude mít možná nový znak. Před pár dny si nechal zaregistrovat novou ochrannou známku, kterou může využít i na automobily.

Aston Martin má do budoucna velké plány. Chystá se několik nových vozů, včetně hypersportu inspirovaného Formulí 1. Možná ale novinky budou opatřeny novým typem loga. 

Minulý rok si totiž značka zaregistrovala nový znak na různé použití. Jednalo se například o reklamní předměty nebo nábytek. Před pár dny navíc stejné logo automobilka zaregistrovala znovu.

Tentokrát také na oblečení, kůži či mobily. Co je ale nejdůležitější, registrace se vztahuje rovněž na automobilové podvozky a design pozemních vozidel - čili automobily. 

Sport | Aston Martin

Hyperauto AM-RB 001 ohromí svými čísly: Z 0 na 320 km/h za 10 sekund!

Výrobce luxusních vozů už dlouhé roky používá ve znaku proslulá křídla. Nový znak naopak vychází z úplně prvního loga.

Automobilku založila v roce 1913 dvojice Robert Bamford a Lionel Martin. V té době ještě nesla název Bamford & Martin Ltd. Až v roce 1914 se zrodil název Aston Martin.

Od té doby se britská společnost postarala o několik ikonických vozů. Luxusní automobily si zahrály také v bondovkách. 

Vývoj znaku automobilky Aston Martin

Klepněte pro větší obrázek

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků