Budou se příští Aston Martiny označovat jinak? Nové logo již má registraci

Známý výrobce luxusních vozů bude mít možná nový znak. Před pár dny si nechal zaregistrovat novou ochrannou známku, kterou může využít i na automobily.

Aston Martin má do budoucna velké plány. Chystá se několik nových vozů, včetně hypersportu inspirovaného Formulí 1. Možná ale novinky budou opatřeny novým typem loga. 

Minulý rok si totiž značka zaregistrovala nový znak na různé použití. Jednalo se například o reklamní předměty nebo nábytek. Před pár dny navíc stejné logo automobilka zaregistrovala znovu.

Tentokrát také na oblečení, kůži či mobily. Co je ale nejdůležitější, registrace se vztahuje rovněž na automobilové podvozky a design pozemních vozidel - čili automobily. 

Sport | Aston Martin

Hyperauto AM-RB 001 ohromí svými čísly: Z 0 na 320 km/h za 10 sekund!

Výrobce luxusních vozů už dlouhé roky používá ve znaku proslulá křídla. Nový znak naopak vychází z úplně prvního loga.

Automobilku založila v roce 1913 dvojice Robert Bamford a Lionel Martin. V té době ještě nesla název Bamford & Martin Ltd. Až v roce 1914 se zrodil název Aston Martin.

Od té doby se britská společnost postarala o několik ikonických vozů. Luxusní automobily si zahrály také v bondovkách. 

Vývoj znaku automobilky Aston Martin

Klepněte pro větší obrázek

Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2008
Stav: 157 614 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 1.8
Rok výroby: 2004
Stav: 111 030 km
Cena: 60 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků