Budeme v autech stát? Podle šéfa značky Rinspeed ano

Frank M. Rinderknecht, šéf Rinspeedu, se zřejmě inspiroval nápadem, s kterým přišel Michael O´Leary, hlava letecké nízkonákladové společnosti Ryanair. Ten by chtěl, aby se v jeho letadlech stálo.

Podobnou vizi má i zakladatel švýcarské vizionářské značky. Také on by chtěl, aby se v jeho novém autě nesedělo, ale stálo.

Nový vůz nazvaný microMax zamýšlí Rinderknecht představit příští rok na autosalonu v Ženevě. Je vybaven hodně zvláštními „sedadly“. Cestujícím poskytují jen minimální oporu. Jsou však vybavena bezpečnostními pásy.

„Tohle je skvělé řešení na krátké cesty,“ chválí svůj produkt Švýcar. „Totálně to promění pojímání městské hromadné dopravy.“  

Nový vůz inzeruje pod sloganem "microMAX" - my, your, our car (microMax – můj, tvůj, náš vůz). To prý zcela jasně definuje, že přijíždí zcela nová třída automobilů.

Jak si ale představuje, že to bude celé fungovat, nezmínil. Tedy zdali to bude taxi, minibus, nebo vůz soukromníka, který se o něj bude dělit…

Klepněte pro větší obrázek 
microMax je dlouhý 3,6 metru, jako Mini, a vysoký 2,2 metru. 


 

Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků