Bude Kodiaq a Superb RS? Šéf vývoje naznačil, že ano!

A máme zde další zajímavou informaci přímo z pařížského autosalonu. Šéf vývoje značky Škoda Christian Strube se nechal slyšet, že by rád vyvinul ostré verze nejen Superbu, ale také nově uváděného modelu Kodiaq.

SUV | Škoda | Autosalony | Premiéry | Paříž 2016

Paříž živě: Škoda Kodiaq má nakročeno k úspěchu. Stánek praskal ve švech

Pro Škodovku jsou modely RS důležitější, než se může z našeho pohledu zdát. Třeba na britském trhu tvoří modely se znáčkem vRS, jak se tam označují, před dvacet procent prodejů Octavie.

Ostrý Superb už je prý téměř jistotou, a vysoká pravděpodobnost panuje i u Kodiaqu.

Tajné | Zajímavosti | Škoda | Škoda Octavia

Škodu Octavia RS230 už neobjednáte. Uvolňuje místo faceliftu

„Vidím více prostoru pro modely řady RS. Je to pro nás dobré je nabízet. Větší část prodejů pak tvoří plně vybavené automobily,“ uvedl pro Auto Express.

„Přemýšlíme, jak udělat verzi RS u Superbu i Kodiaqu. Náš vývojový tým bojuje za to, aby nakonec byly,“ dodal.

Testy | Ojetiny | Kombi | Škoda | Palivo | Škoda Octavia

Test ojetiny: Škoda Octavia RS je fajn, když nemá motor TDI-PD 16V

Nám je jasné, že pro Škodovku by to byla velká výzva. Byť Octavia RS není žádný sporťák, má mezi motoristy slušné renomé. Jsme zvědavi, jak by si v Boleslavi poradili s jízdními vlastnostmi nyní dost uhoupaného Superbu s méně tuhou karoserií liftback. O rychlém SUV ani nemluvě - byl to právě britský Auto Express, který před časem označil Audi RS Q3 za nepoužitelné.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

​​

Škoda Octavia 1.8
Rok výroby: 2009
Stav: 144 216 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 100 km
Cena: 160 000 Kč
Škoda Fabia 1.2
Rok výroby: 2011
Stav: 103 521 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků