Bude Kodiaq a Superb RS? Šéf vývoje naznačil, že ano!

A máme zde další zajímavou informaci přímo z pařížského autosalonu. Šéf vývoje značky Škoda Christian Strube se nechal slyšet, že by rád vyvinul ostré verze nejen Superbu, ale také nově uváděného modelu Kodiaq.

SUV | Škoda | Autosalony | Premiéry | Paříž 2016

Paříž živě: Škoda Kodiaq má nakročeno k úspěchu. Stánek praskal ve švech

Pro Škodovku jsou modely RS důležitější, než se může z našeho pohledu zdát. Třeba na britském trhu tvoří modely se znáčkem vRS, jak se tam označují, před dvacet procent prodejů Octavie.

Ostrý Superb už je prý téměř jistotou, a vysoká pravděpodobnost panuje i u Kodiaqu.

Zajímavosti | Tajné | Škoda | Škoda Octavia

Škodu Octavia RS230 už neobjednáte. Uvolňuje místo faceliftu

„Vidím více prostoru pro modely řady RS. Je to pro nás dobré je nabízet. Větší část prodejů pak tvoří plně vybavené automobily,“ uvedl pro Auto Express.

„Přemýšlíme, jak udělat verzi RS u Superbu i Kodiaqu. Náš vývojový tým bojuje za to, aby nakonec byly,“ dodal.

Testy | Ojetiny | Škoda | Kombi | Palivo | Škoda Octavia

Test ojetiny: Škoda Octavia RS je fajn, když nemá motor TDI-PD 16V

Nám je jasné, že pro Škodovku by to byla velká výzva. Byť Octavia RS není žádný sporťák, má mezi motoristy slušné renomé. Jsme zvědavi, jak by si v Boleslavi poradili s jízdními vlastnostmi nyní dost uhoupaného Superbu s méně tuhou karoserií liftback. O rychlém SUV ani nemluvě - byl to právě britský Auto Express, který před časem označil Audi RS Q3 za nepoužitelné.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

​​

Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.8
Rok výroby: 2009
Stav: 144 216 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

včera | Radek Pecák | 5 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků