BSR představí Saab 9-3 diesel jezdící na etanol

5 komentářů

NorMack
23. května • 8:33

Tak to je mazec.... jeste kdyby tak neco takoveho jezdilo u nas... proc se nemuzou delat i normalni benzinaky s takovou spotrebou?! Ma motor charakteristiku spis jako disel, nebo jako benzinak??:-D

nornik
23. května • 11:38

Benzin ma na litr mensi splane teplo nez nafta a navic ma diesel vyssi ucinnost termodynamickeho cyklu, takze to, proc je spotreba nizsi je celkem zrejme.

dtsmaniak
23. května • 20:19

to vsichni chapem, ale spis me je divne, ze bioethanol normalne spalovany v benzinovych motorech najednou cpou do dieselu v kterem lze navic spalovat i bionaftu..
proto dobra otazka, co je to vlastne za motor? :) vic naftak nebo benzinak? nebo takova ameba pro blondynky, aby bylo jedno, kterou z tech pistoli u benzinky strci do hrdla nadrze? :D

Mirda
25. května • 12:54

Proc by mel byt vicepalivovy system pro blondynky? Moznost pouzivat vice paliv je preci zasadni vlastnost pro budoucnost. Motor spalujici naftu a nebo benzin s lihem je fantasticka vec a mimo jine by eliminoval soucasnou situaci, kdy cena nafty roste nasobne rychleji nez cena benzinu. Podle clanku je motor dizl a jeho upravy jsou vyjmenovane. Co je na tom nejasne?

miso 
23. května • 10:51

wow, skvele statistiky

Doporučujeme

Články odjinud