Bruno Senna má v Lotusu šanci navázat na strýce

Legendární pilot formule 1 Ayrton Senna slavil v osmdesátých letech v černozlatých vozech Lotus nejeden úspěch. Nyní může Bruno Senna na svého strýce navázat, ve Valencii byl totiž představen jako jeden z rezervních pilotů britské stáje Lotus Renault GP. Mladého Brazilce už v minulé sezoně angažoval nový tým nejprestižnějšího šampionátu HRT, ale sezonu ve španělském projektu zmítaného nováčkovskými a finančními problémy nedokončil. Nyní se synovec trojnásobného šampiona může pokusit zlepšit reputaci v mnohem kvalitnější stáji, která se svou černozlatou kombinací přihlásila k odkazu slavné stáje Colina Chapmana.

Klepněte pro větší obrázek
Bruno Senna se pokusí prosadit v týmu Lotus Renault

Tým Lotus Renault bude do Velkých cen nasazovat osvědčenou dvojici pilotů Robert Kubica a Vitalij Petrov. Sedmadvacetiletý Senna bude na stejné úrovni jako Romain Grosjean. Do skupiny testovacích jezdců patří i Čech Jan Charouz. Sennovy schopnosti prověří až čas, protože dostat se přes pravidelně bodujícího Poláka Kubicu a Rusa Petrova, za nimiž stojí sponzor stáje Lada, nebude vůbec snadné.

V letošním mistrovství světa F1 dojde k určité nesrovnalosti, protože kromě již zmiňované stáje Lotus Renault GP, existuje od loňska Team Lotus, který se bude od svého jmenovce odlišovat na první pohled zelenou barvou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
A tento stroj bude mladý Senna letos prohánět 


 

Renault Kangoo 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 111 689 km
Cena: 68 000 Kč
Renault Mégane 1.87
Rok výroby: 2005
Stav: 124 206 km
Cena: 48 000 Kč
Renault Grand Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 118 612 km
Cena: 72 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků