Brilliance v Paříži představí hned čtyři modely

Čínská automobilka Brilliance Jinbei Automotive hodlá Evropě na podzim v Paříži představit své čtyři modely, které již prodává na domácím trhu. Jedná se o malý hatchback BS2 (někdy označovaný jako BS4 FRV), kupé BC3, sedan střední třídy BS4 a velký sedan BS6. Společnost HSO Motors Europe, evropský impotér vozů Brilliance, přitom oznámil, že BS4 vstoupí hned po autosalonu do prodejů v Německu a na dalších vybraných trzích. Jeho cena bude v provedení se zážehovým čtyřválcem 1,6 l začínat na 16 000 eur, zatímco v Číně se v přepočtu prodává zhruba za polovic. Výrobce se přitom dušuje, že jeho inženýrům trvalo takřka rok modifikovat model tak, aby odpovídal evropským bezpečnostním limitům. Letos na podzim by se do Německa mělo dostat prvních 270 vozů typu BS4.

Automobilka Brilliance zastavila svoji evropskou ofenzívu typu BS6 vloni v létě, kdy katastrofami skončily všechny nárazové testy včetně toho legendárního, provedeného německým ADACem. Mluvčí společnosti HSO Motors Europe Detlev Engelhardt oznámil, že v Paříži prezentované vozy typu BS6 již byly vylepšeny a dostaly nový interiér. Neoznámil však, na kdy plánuje zahájení prodejů ostatních zmíněných typů.

Brilliance je společným podnikem čínského státu a automobilky BMW a vozy vyrábí v Shenyangu poblíž čínsko severokorejských hranic. V Číně se dle důvěryhodných zdrojů vloni prodalo 32 006 vozů BS6 a 82 311 automobilů typu BS4.  

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků