Brilliance připravuje další kopii, tentokrát BMW X1

Čínské automobilky pokračují v bezostyšném kopírování produktů automobilek z vyspělých zemí. Z nedávné doby stojí za připomenutí Lifan 320 alias „čínské Mini v Rusku“, parodie na R-R Phantom v podání Geely GE nebo BAIC BC301, jenž snad až trestuhodně připomíná Mercedes – Benz řady B. Zatímco BAIC je paradoxně oficiálním partnerem Mercedesu, společnost Brilliance Automotive těží se spolupráce s BMW. Ta je zřejmě natolik těsná, že se předáci Brilliance rozhodli připravit kopii kompaktního SUV BMW X1.

Podle čínského magazínu Auto Sohu se má novinka s označením označením Brilliance Audi (!) a vzhledem BMW X1 veřejnosti představit již v průběhu dubna na autosalonu v Šanghaji. O pohon se prý postará zážehový čtyřválec Mitsubishi 1,6 l. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW X1? Nikoli, novinka čínské automobilky Brilliance...
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků