Brilliance představí v Detroitu své tři modely a jednu novinku

Čínská automobilka Brilliance, jejíž modely se v současnosti začínají prodávat i v Západní Evropě, avizovala, že lednový Detroitský autosalon hodlá využít na představení svých modelů americkému „publiku“ a přizpůsobena tomu bude i celá expozice. Na výstavné ploše automobilky najdeme nám už poměrně známé modely BS6, BS4 a chybět nebude ani sportovní kupé BC3. Jako svou horkou novinku zde výrobce představí nový hatchback s (poněkud neoriginálním) označením FRV.

Podle mluvčího automobilky, se první modely tohoto velkého „čínského hráče“ začnou v Severní Americe prodávat v průběhu příštího roku. Mnoho tamních analytiků přirovnává tuto situaci k průniku jihokorejských automobilek na Severoamerický trh. Ty si zde za pár let své působnosti zaujaly svou pozici a podobnou budoucnost odborníci předpovídají i čínským výrobcům.

Klepněte pro větší obrázek
Brilliance FRV

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek