Brilliance BS4: „levné BMW“ míří do Německa

Při pohledu na čínské automobilky má nejeden dealer vozů zavedené značky těžkou hlavu. S největšími obavami ale příchod Číňanů sledují u sousedních Němců, od nichž se Číňané velmi rádi inspirují. Odhlédneme-li od těchto problémů, v Evropě se objevuje stále více a více příznivců čnských automobilů coby levné alternativy pro popojíždění po městě a okolí.

Pojďme však k věci. Na německém trhu působí automobilka Brilliance již něco přes rok a už zanedlouho zde nabídne nový sedan s označením BS4. Na čínském trhu je automobilka Brilliance partnerem BMW, a tak je zde jistá podoba s vozy bavorské produkce snad i pochopitelná... Pod kapotou najdeme 1,8 litrový čtyřválec v základní verzi s výkonem 110 kW a ve výkonnější verzi se 125 kW.

Do Evropy se dostane v nejbližších pěti letech přes 158 tisíc aut tohoto výrobce a brzké době se má s prodeji začít ve Švýcarsku, Francii a Španělsku. Za zmínku stojí ještě nedávno provedené crashtesty, kde tento model uspěl se třemi hvězdičkami, větší model BS6 si však zasloužil pouze jedinou.

Klepněte pro větší obrázek 
Brilliance BS4
BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků