Tímto autem se škoda vrátila k zadání pana Piecha z roku 1994, kdy původní představa byla technicky konkurovat low endovým produktům z japonska. To se jim trochu vymklo a už první oktávie začala jít příliš do komplexní nabídky jak motorů tak i pohonů a výbavy a volitelnosti výbavy, což asijští a i evropští konkurenti neměmli.Rapidem se vlastně k tomu zadání vrátili a udělají konkurenta japonským a dnes i korejským a i evropským automobilkám, které prodávají zúženou nabídku v motorech a pohonech a soustředí se jen na nejprodávanější typy. Tzn. že do rapidu bude k dipozici omezená nabídka motorů, podvozek jednoduchý s předohrabem a omezená nabídka vnitřní výbavy čili to co dělají japonci, korejci, ford, pažout, rendlík......hlavně za nízkou cenu, což je pro zákazníka hlavní argument.
Vypadá dobře, elegantně, jednodušše. Přesně v duchu hesla simply clever. Jsem rád že se od blobů a patvarů vrátili k hranám a eleganci. Renaultů a blobů z koreje už jezdí dost a je potřeba aby se v Evropě zase začaly dělat elegantní auta. Škoda asi nejspíš změnila dizajnéra protože tohle se hodně liší od toho paskvilu co provedli oktávce s těma světlama. B-]
To je kupodivu práce stejného designéra.
Když do Škodovky nastoupil Jozef Kabaň, facelift Octavie vpodstatě hotový převzal ale není to jeho práce. Jeho dílo je až nový designový směr předvedený na konceptu VisionD, který se jako první aplikuje na novém Rapidu a koncem roku na Octavii III.
No on asi pracuje podle toho co mu poručej. Ty zahnutý patvarový světla to uplně nesnášim a když to provedli i oktávce tak jsem myslel že se někdo zbláznil :-D
Všichni jste debili.
Bože, to je kraksna:-D
Komu se líbí, palec nahoruKomu se nelíbí, palec dolu
zajímavý že Seat Toledo na některé jedince nepůsobí jakro rudý hadr na býka na rozdíl od sesterské Škody Rapid.... :-/ono je to asi trendy ... je to Škoda tak si kopnem a ještě plivnem... ať je jakákoliv.Škodovku nemám, ale tenhle přístup k "domácí" (nechytejte mě za slovo) značce mi přijde zvláštní :-(
Ono je to celkem jedno jestli člověk koupí seat nebo škodu, je to koncern, prachy jdou stejně z velký části do zahraničí a myslim si že seat je kvalitou na podobný úrovni jako škoda.
Vzhledem k tomu, co mistni skodifkari pisi pod clanky jinych "domacich" automobilek nechapu, proc zrovna u folksvagnu ti to vadi . ;-)PS: nevidim, ze by tady na nekoho ten kram pusobil jako rudy hadr, spis vidim hromadu skodifkaru, na ktere pusobi jako rudy hadr jakykoliv kritika. Absurdita prispevku v threadu o "kvalite" motoru 1.2 TSI tomu jen dava korunu. Rapid uz ten plni to, co jsem o nem napsal ve svem prvnim prispevku a je to fajn:-D
TSI= Total Schade Inside;-)
:-D potrefena husa.....
Vidim, zes nepochopil:-P
hele mě je to fuk... v rodině se jezdí všim možnymod němců (nejen koncern) přes švéda (teda vlastně čínu :-D ), forda až po japonce (Korea nás zatím minula)... takže zaujatej nejsem.Jen mi prostě přijde zvláštní že škodovka vyvolá vždy takové reakce...Nepřijde mi nijak tragická v porovnání s ostatníma, něco se povede něco ne, jako u všech.Já jí beru jako takovou konzervativní značku bez výstřelků se slušnou spolehlivostí.
Nezapoměň že lidi (hlupáci) kupujou jenom podle toho co jim kdo naslibuje, hlavně ať to má co nejvíc zbytečnejch funkcí a dlouhou záruku která se ve skutečnosti pěkně prodraží. Ano pánové, mluvím o Hyundaji. B-] Škoda rapid vypadá na dobrý auto, s elegantnim vzhledem a rozumnou cenou, je to dobrá koupě.
Ty uz znas ceny, Ondreji? :-D
no a ta motorizace? k smíchu.
Kdyby stála tak 150 000,-Kč tak možná bych o ní uvažoval, ale takhle si radši koupím něco staršího, ale výkonově lepšího nebo novou LADU
No ta škoda aspoň dlouho vydrží a má levnej servis takže to zas tak špatná investice neni. Já osobně bych taky zvolil nějakej bazar (třeba BMW) ale myslim si že to neni špatná koupě. Stojí to víc než Hyundai ale je potřeba se zamyslet nad tim jak dlouho ta kravina od ťamanů bude jezdit a jak dlouho ta škodovka, rozhodně je lepší investice škoda.
Ondreji, az jednou vyrostes z detske sedacky a budes kupovat auto doopravdy, budes se ridit uplne jinak. Zatim jsou tve nazory pouze zvratky nevyzraleho bychare...
Pokud jde o volbu bazaru tak proti tomu žádná vždyť za sumu za , kterou se bude prodávat tahle Škodovkka máš už jetou BMW 7 nebo Mercedesa S a to se nezmiňuji o dalších automobilkách a modelech.Pokud jde o koupi nového auta tak bych spíše dal přednost LADĚ právě kvůli cenám náhradních dílů jež jsou daleko nižší než u Škodovky pokud se týká servisu jsou zde taky nižší ceny. Pokud se týká výdrže vyděl jsem na vlsatní oči co LADA vydrží.
Karle, pokud žiješ na Ukrajině, tak už tě trochu začínám chápat, to jsou samozřejmě pro tebe jiné podmínky.Ale to srovnání nové škodovky s vozy luxusní kategorie - za stejnou cenu by musely být už sakra jeté, a dost možná i podezřelého původu. Nemluvě o tom, že pojistky a hlavně servis a sebemenší tech. problémy - a věř, že by byly častěji, než si připouštíš - by tě (vzhledem k tomu, v jaké cenové relaci uvažuješ) finančně velmi rychle zruinovaly.
Moc nechápu jak to myslíš v současnosti mám Mercedes 124 motorizace 3,2 v plynu a absolutně si nemohu stěžovat jak pokud jde o cenu náhradních dílů, tak výkon, tak další vlastnosti. Je pravda že jsem ho nechal v současnosti značně upravit což mě stálo 80 000,-Kč a když jsem ho kupoval tak jsem ho koupil za 40 000,-KčV současnosti i když je to již starší auto rok výroby 1992 je to pořád svezení.Pokud se podiváš například do Annonce, Tipcar, a podobně tak najdeš hodně vozů v této cenové kategorii s daleko lepšímy parametry. Třeba v Annonci jsem našel tohodle BMW 7 http://www.annonce.cz/detail/bmw-rada-7-745i-pl... ... , ale je tam hafo plno jiných v setejné cenové relaci s lepším výkonem http://www.annonce.cz/osobni-auta$334-filter.html...
Karle, proč myslíš, že je ta sedmička jen za 150tis.? Jinak opravdu obdivuji tvou odvahu koupit MB za 40tis.! Je ale naprosto zřejmé, že máme velmi rozdílné požadavky a k výběru nás vedou zcela odlišné důvody. A aby nedošlo k nedorozumnění, nový Rapid opravdu není v kategorii mých potřeb, podle kterých si vůz vybírám.
Za 40 000,- Kč jsem ho sice koupil , ale víc jak 80 000,- Kč jsem dal do jeho úprav, chiptuningu, zvýšení výkonu, výměnu převodovky za modernější,...sedmička je za takovou sumu protože auta tohoto stáří se dají sehnat v těcto cenových relacích vždyť není pouze o této jedné sedmičce, ale máš v této cenové relaci již skutečný výběr nejen sedmiček, ale i esek.To máš pravdu že nás vedou odlišné požadavky já požaduji auto s , kterým není problém najezdit 6000km týdně ( což je 2x týdně otočka Praha - Kyjev) je bytelnější se solidní životností. Něco jiného je Octáva to je o hodně lepší a má nejlepší poměr výkon/cena/výbava na Ukrajinském trhu.Ale tadle Škodovka mýří proti Thalii, Grandě, a vozidlům této kategorie
Zřejmě jsi mě trošku nepochopil, já vím, že auta tohoto stáří se za tuto cenu dají sehnat, ale jsou to auta téměř výhradně právě jako je ta sedmička, tzn. vysokoobjemové motory a tomu odpovídající pojistky. Jistě je to "bytelné" auto, ale zkus si s ním zajet tu trasu Pha - Kyjev jen jednou a trefí tě šlak, pokud provoz hradíš z vlastní kapsy. A věř, že vím, o čem mluvím, před léty jsem právě s takovým vozem jezdil, naštěstí služebním...A ty požadavky jsi také nepochopil, přesně takové, co píšeš, mám i já, ale rozhodně bych se neohlížel po luxusních vozech této kategorie za 100tis, i kdybych byl ochoten do nich investovat dalších 200, právě pro jejich provozní náročnost, která sráží jejich ceny na minimum a kvůli které jsou v podstatě neprodejné. A protože najezdím také dost km, nemám čas si dělat problémy sháněním "levných", tudíž přinejlepším repasovaných ND a ekon. provozu pro mě také není zcela bezvýznamná. Ojetý vůz bych si právě proto nikdy nekoupil, natož za tuto cenu, ta není nikdy bezdůvodná. A nakonec - oktávka moje požadavky a potřeby také nesplňuje.
Máš pravdu jsou to větší objemy motorů, ale auto pod 1,5 a menším na ježdění na delší vzdálenosti nemá cenu ani kupovat ( zachvilku se utahají) osobně mám radši větší objemy motorů ne snad pro rychlost, ale pro rezervu výkonu. Moje 3,2 žere cca 14 litrů plynu což vychází cca 7 litrů benzínu přitom mám výkon ke 200KW (tedy i díky úpravám) což tadle Škodule rozhodně mít nebude i když je o 20let modernější.Pokud jde o cenu provozních nákladů hodně vecí lze sehnat z druho výroby z vrakovišť za poměrně rozumné peníze se na starší vozy dají sehnat i orgynály. Nejdražší bývá cena práce v servisu proto se vyplatí udělat si hodně věcí sám (nehledě na to že mě to baví) nebo si nechat věci jež neumíš nebo nechceš dělat udělat na Ukrajině kde ceny práce jsou o hodně nižší a mnozí zvládají i náročné opravy a úpravy. Upřímně někdy zírám co všechno dokáží mnoho věcí co by jsme v ČR vyhodily oni dokáží za rozumné peníze opravit. Například můj známý dělá lak chameleon to je ten co se mění podle dopadajících parsků a v ČR stojí víc jak 80 000,-Kč za pár tisíc to samý máš s čaloněním ,které dneska stojí u nás obrovské peníze mě ho tam udělají v kůži opět za pár korun a takhle by šlo pokračovat.Pokud jde o opravy v ČR mám dnes kamarády jež s , ketrými jsme schopni udělat auto u nich v garáži teda až na elektroniku to té se moc nepoštíme.Asi bych se na to koukal jinak kdybych jezdil v ČR do autorizovaných servisů a používal auto jen jako jakýsi druh spotřebního zboží u něhož člověk kouká velmi stroze na provozní náklady.Jinak co se týká pojistek je jasné že u těchto automobilů jsou poněkud vyšší v závislosti od objemu motoru.
Evidentně je auto pro tebe koníčkem, opravování, shánění levných dílů a vylepšování tě jistě baví. ale jak píšeš, i když také velmi rád jezdím, auto je pro mě spíše právě ta spotřebka, ten čas a práci co autu zřejmě věnuješ ty, bych si já nemohl dovolit ani omylem, už jenom z časových důvodů, auto mám téměř výhradně k práci. Mám už třetí vůz stejné značky (na každém z prvních dvou najeto kolem tříset tis., na současném něco přes 160 tis.) a u všech bez vyjímky jsem zatím absolvoval výhradně předepsané serv. prohlídky. A oba předchozí jsem prodal za téměř dvojnásobnou cenu, než stojí ta sedmička. Je ovšem pravda, že stáří každého bylo cca tři roky. Jistě chápeš, že nemám nejmenší důvod měnit značku a blábolům některých zdejších "oborníků" se upřímně směju. A nakonec mám na tebe otázku, platíš si havarijní pojistku? Já ji totiž platit musím, tím by ti mělo být vše jasné...
U mě je to v pořadí již více jak 20 vůz v pořadí jezdím od roku 1989 a za tu dobu jsem stačil vystřídat Škodovy od staré Octavky počínaje, 1203, 120, 105, Favorit, Tatru 603, 613 Volgu 24, několik LAD, Simcu 1301, Trabant, Ford Siera, Volvo 440, Peugeot 309, 306, Audi 81, Mercedes 124,...Auta taky používám k práci ,,lezu" do nich v montérkách, jezdím po horších cestách, vozím v něm materiál a nářadí, ale i další věci. Na druhou stranu mám rád auta s odpovídajícím výkonem a životností - bytelná za což jsem ochoten případně zaplatit poněkud vyšší spotřebou.Vzhledem k tomu právě koukám po automobilech uvedené cenové kategorie. Pokud auto ojezdím dost často jsem je dal kamarádům za darmo.Pokud jde o havarijku tak ta se mi nevyplatí platit třeba proto že něco si opravím sám, něco s kamarády a něco na Ukrajině takže na nic nemám papír jež by pojišťovna proplatila. Abych řekl pravdu pokud jde o Škodovku líbí se mi od ní akrát dva modely a to Superb - jak starý tak nový (třeba nová 3,6) tak Octava.
...tak jestli LADU, tak to je diagnoza...:-D
Proč myslíš když u LADY GRANTY nebo PRIORY dostanu za méně peněz mě daleko lepšíparametry LADA GrantaLADA GRANTAДвигатель 1,6 л. 8-кл. Евро 4 87 л.с.Длина, мм 4260Ширина, мм 1700Высота, мм 1500База, мм 2476Колея передних колес, мм 1430Колея задних колес, мм 1414Объем багажного отделения, куб. дм. 480Масса в снаряженном состоянии, кг 1160Полная масса автомобиля, кг 1560Максимальный вес буксируемого прицепа с тормозами, кг 900Максимальный вес буксируемого прицепа без тормозов, кг 450Колесная формула / ведущие колеса 4х2 передниеТип кузова / количество дверей Универсал / 5Нормы токсичности Евро-4Тип двигателя Бензиновый, четырехтактныйРабочий объём двигателя, куб. см 1596Номинальная мощность, кВт (л.с.) / об.мин. 64/5100 | 60/5100Топливо бензинРасход топлива по ездовому циклу, л/100 км - CO2 7,3Максимальная скорость, км/ч 167/164Рулевое управление С электроусилителем или гидроусилителем. Рулевой механизм типа шестерня-рейкаАБС Согласно комплектацииШины 175/65R14, 175/70R14, 185/60R14Емкость топливного бака, л 50Кондиционер Согласно комплектацииТормоза передние дисковые, вентилируемыеТормоза задние барабанные
Evidentně se spoléháš na to, že zde málokdo zná azbuku, ty zřejmě taky ne. Pokud ano, upozorni na nějaký parametr, který by stál za pozornost! Třeba tento - motor benzínový, čtyřtaktní...
Já azbuku znám velice dobře takže si narazil. V parametrech je zajímavé hlavně to že za 150 000,-Kč dostáváš auto stejné šířky a pomalu stejné délky jako tento ,,skvost" z MB přitom motor už mám 1,6 s výkonem 87koní ve 8 ventilu v 16 bude míte ještě lepší výkon. Předpokládám že ani maximálka se moc lišit nebude tadle LADA totiž uhání 167Km/hod v základu u výkonější verze lze očekávat ještě daleko větší maximálku, ale co je pro mne zajímavé je to že LADA připravuje tento automobil v supersportu pro okruhy s tím že část sportovně laděných vozů půjde do běžného prodeje což u Škodovky nelze očekávat.
Kromě té šířky a délky jsi zapomněl uvést i váhu! Tolik kilogramů, no nekup to za ty prachy...A o dalších "pádných argumentech" není v orig. popisu ani zmínka, to pouze ty "předpokládáš".
Pro tebe bohužel nepředpokládám. Vzhledem k tomu že žiji na Ukrajině konkrétně v Rivnem respektive teďkon v Dubno vím o čem mluvím - tyto automobily se již na Ukrajině prodávají na proti ,,skvostu" z MB , který teprve míří do výroby.Jinak abys neřek tady máš odkaz i na supersport http://autoconsulting.ua/article.php... a tdy toho co se týká Lady http://autoconsulting.ua/search.php... mnoho zajímavého lze smamozřejmě najít i na stránkách LADY http://lada.ru/... Aby nedošlo k omylu ja proti Škodovce jako automobilce nic nemám moje výhrady směřují přímo proti tomuto modelu s nímž Škodovka útočí na stejný segment , ale předpokládám zajisté s výrazně nepříznivou cenou jak je u Škodovky zvykem. Pokud mohu v tomto segmentu zakoupit automobil s podobnými respektive lepšímy parametry a výbavou za poloviční cenu nač bych za něj dával 2x tolik . Mimo jiné je jasné že automobil míří na východní trhy kde jsou právě oblíbené sedany této třídy ( i když mě osobně tato třída v sedanu také vyhovuje) v ČR , EU jsou daleko oblíbenější automobily typu kombi, hatchback. Je zavádějící uvádět celkové % čísla bez rozdělení podle států nebo alespoň částí světa.
http://bogdanauto.com.ua/cars/lada/lada-granta/...
Tak prý to má konstrukčně zadní nápravu z O1, nedostalo to ani nápravu co už má několik let O2 :-D Hlavně nafotit světlý interiér, DSG řadičku a 2 DIN rádio :-P
škoda mě dost odradila .... i podvozkem pro novou oktávku
Urcite pepracovat zadnu cast, ta to auto dost zhadzuje (mozno v cervenej by to vyzeralo ovela lepsie). No a samozrejme chce to zamysliet sa nad motorizaciami nakolko VW v sucasnosti nema pre toto auto ani JEDEN motor (benzinak), ktory by sa dal oznacit ako podareny.
ten zadek tak zlej podle mě neni, je jednoduchej a levnej to jo, ale hnusnej neni
Ale je...B-]
A v com je akoze 1,2 TSI zly? Zacni plakat nad retazovym rozvodom a zasmejem sa. ;)))) mame 2x Polo 1,2 TSI 77kw, 1x Fabiu 1,2 TSI 63kw a 5x Ibizu 1,2 TSI 77kw. Vsetky auta maju cez 80.000km, Polo ma 125.000km. Ani u jedneho sa s motorom nevyskytol ZIADNY problem! Dufam, ze ti 8 aut ako reprezentativna vzorka staci.
Vdaka za humorny prispevok, ale so vsetkou uctou, 8 aut ako vzorka na zavazne zavery v tomto pripade stacit nemoze. Mate jednoducho stastie /co ma osobne velmi tesi a gratulujem Vam/. Fakt je jeden ten ze ten sa jedna o motor, ktory v mnozstve fatalnych poruch v dejinach VW spolu so svojim pribuznym drzi primat, aspon u mna si za 20 rokov posobenia v danej oblasti vacsi prehmat nepamatam. Odporucam pozriet si ten motor rozobraty, najlepsie jeden z tych ´odpisanych´ exemplarov (zrejme ste sa dalej ako k otvorenemu motorovemu priestoru vo Vasej kariere nedostali).Spat k vasim 8 autam - asi nebude take tazke pochopit ze pri vyrobnych seriach na zavazne tazkosti bohate staci aby sa na uplne elementarny (bohuzial dost citlivy a opakujuci sa problem - nehovorim len o Vasich tolko omielanych rozvodoch) vysypal, vratil, vymenil, repasoval, opravil, nazvite si to ako chcete, jeden motor z 50. Kym zistite ze ma dany produkt zavazne slabe miesta, mate jednak problem pokracovat vo vyrobe a jednak s tym, co vyrobu uz opustilo. V tomto smere proti urovni prevencie a kontrole kvality mam velke vyhrady. Kapitolou samou osebe su /uz zavedene/ a /chystane/ technicke zmeny a zasa musim povedat ze take nieco si za onych spomenutych 20 rokov takisto nepamatam. Odporucam si problematiku nastudovat pred podobnymi /dost nestastnymi/ vyhlaseniami postavenymi na skusenosti s par autami. Skratka v tomto smere sa musi vyrobca podobnych prehmatov urcite vyvarovat, nakolko za poslednych 10 rokov ich bolo viac ako je zdrave.
Tady se o nic nesnaž, pro zdejší přihlouplé "znalce" nic nepřesvědčí, protože to říkal "jeho kamarád ze servisu"! A takové kamarády má samozřejmě každý z nich! Jeden zde dokonce do roztrhání těla kdysi tvrdil, že novým fabiím praská sklo v pátých dveřích, "i když je úplně opatrně zavíráš", on sám takové vidí na cestách každý den...Jak chceš něco vyvracet takovým blbům.
Tady máte i zahraniční zdroje:http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschae... ... http://www.autoblog.nl/eindelijk-vw-reageert-op-... ... http://www.anwb.nl/auto/nieuws-en-tips/nieuw... ... Tak se tady neztrapňujte tím, že problém těchto motorů neexistuje a že jsou to kecy typu jedna paní povídala, nejsou.
Bla bla bla, si dalsi v poradi co veri vsetkemu, co napisu noviny.
Nevím no, ale viděl jsem navlastní oči: dlouá Fabka TSI naložená na dovču, rodinka poskakovala okolo, start, zachrčení a trapné ticho. Následoval odtah a na dovolenou se nakonec jelo starou Almerou :-D
to se ale muže stát každýmu autu, je to jenom technika B-] čim víc elektroniky a zbytečnejch funkcí tim spíš se to stane (já to zažil u citroena)
Ondreji, uz toho radeji nech. Uz jsi se ztrapnil dost....B-]
Opet trapna pomluva - uz jen fakt, ze majitel mel k dispozici starou almeru jasne ukazuje, ze byl mentalne retardovany a motor nenastartoval, protoze zapomnel natankovat. Porucha je v pripade nemeckeho wagenu vyloucena, neb se pysni kvalitou, kterou si majitel priplatil! Fakt, ze zapomnel natankovat a ted dela spatnou reklamu ostatnim TSI jen potvrzuje, jaky je to retard a ulicnim vyborem pro vlastnictvi skodifky byl odsouzen k dozivotnimu zakazu vstupu do dealerstvi kvuli haneni uberproduktu. Tebe by meli odsoudit taky, protoze tady je povoleno pouze chrochtat blahem!
"Volkswagen rozšiřuje kulanci, tedy pozáruční, čistě dobrovolný příspěvek na řešení závad způsobených chybou výrobce, na motory 1,2 TSI a 1,4 TSI s problémovými rozvodovými řetězy. Činí tak v reakci na tlak německých zákazníků i médií.""Z dřívějšího rozhovoru německého magazínu Auto Bild s inženýry z Wolfsburgu vyplynulo, že problémy s rozvodovým řetězem mají na svědomí subdodavatelé. Výrobce řetězu prý používal příliš opotřebený nástroj, čímž vznikl problém s dodržením výrobních tolerancí."http://www.auto.cz/kauza-tsi-vw-rozsiruje-ku... ...
Ale houby. Koncern jen mlží, protože je to velký problém a prakticky neřešitelný (proto se rychlokvašně vyvíjejí zcela nové motorry řady TSI, opět šité horkou jehlou). Výměna rozvodů pomůže jen na čas, protože pravoui příčinou jsou vibrace lehkého hliníkového bloku typu "open-deck", které se při nízkých otáčkách (táhle to vocpoda pyčo) přenášejí na rozvodový mechanismus a ten to nezvládne.Nové motory budou mít kromě řemenu i nové, tužší bloky.
To jsou jen lzi a pomluvy, kazdej skodifkar v tyhle diskusi to vi nejlip. Jak jinak neco vyvijet v Kvasinach nez rychloKvasne? :-D
Moje chyba, částečně beru zpět, reagoval jsem na slova "...ani jeden motor..." a přehlédl jsem tu závorku. Ale i přesto si myslím, že problém s řetězy, vzhledem k počtu projevených závad, je značně nafouknutý, a to právě "díky" těm, o kterých jsem se zmiňoval.
Tak je snad jasne, ze marketingovou priruckou bylo heslo "pojdme je na tu obludu pripravit postupne, aby z toho zas nebyl sok jak u hnustra". Vypada to trochu lip, nez Logan, takze by to snad mohlo byt v Cine konkurenci pro Aveo nebo nejaky lokalni low-cost. U nas to bude predevsim slouzit k oziveni diskusi a pobaveni se na ucet zavilych skodifkaru, az budou tuhle nadheru obhajovat a vysvetlovat, proc je to vlastne vyrazne lepsi, nez cokoliv jineho :-D
Tohle auto se bude minimalne v CR prodavat jako housky na krame.
Ja bych spis rekl, ze se bude prodavat jako "cokolada" v lidlu nebo v podstate jakykoliv sunt, hlavne kdyz to bude levne a v tomto pripade navic jeste nemecke, coz znaci kvalitu, za kterou je potreba si priplatit.:-D
V lidlu jsem ještě čokoládu neviděl, maj tam jenom nějaký blivajzy kde je 20% kakaa. :-P
Ano, o tom prave mluvi, podobne je to se Skodovkama.
Stale lepsie a hlavne bezpecnejsie, ako nejaky stary japonsky pekac, ktore tu vsade tak vehementne obhajujes...
Japonsko je v pohodě, spíš bych se bál těch kravin z Koreje (Kia Hyundai). To jsou opravdu popelnice s kolama a nechápu že jim na ty jejich vymejvačský kecy a nízkou cenu lidi letěj. Se to za pár let rozpadne.
Ty kraviny z Koreje jsou schopné projít crashtestem EuroNCAP na první pokus, což se nedá říct o Škodovce.
Nejaky konkretni priklad, kde obhajuju "stary japonsky pekac" by nebyl? Jinak souhlasim, napriklad takovy orezly Sunny z roku 1988 bude o neco horsi, nez toto, takze klid.;-)
Zrovna nějakej vypelichanej vylítanej Sunny bude zaručeně spolehlivější, než jakákoliv nová Šádofka.
Působí to na mě trošku thaliovsky..oni se taky musí snažit, aby to vypadalo jako Octavia pro chudý, ale třeba to v reálu bude super.
To si děláš srandu ne? Možná je to podobná kategorie ale designem je to uplně jinede, Thalia je přeplácanej paskvil, tohle je pěkný auto.
Škoda Rapid a 4 / 5 dvířko. Hm, tak to se v boleslavi už úplně pomátli. Fakt úžasné, další z řady fádních vzhledů jen pro skalní vyznavače okřídlených šípů.Čekal bych , že pod označením Rapid vyjede něco sportovního
Přesně tak. Pod názvem Rapid se kupé přímo nabízí.
..čekal bych...hi hi ještě že Škoda nedělá podle tvýho uslintanýho očekávání...to by byla dávno v prd_li
Mas medzery v automobilovej historii - http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Rapid_%28... ...
Ta konzervativnost urobila z Skody to co je teraz, VW experimentoval so Seatom a ako to dopadlo. Na druhej strane ak by sprivatizovala Skodu hocijaka ina znacka tak by z nej urobili konkurenciu Dacie. Skody su vo vsebecnosti velmi vydarene auta, ktore vo VW group maju pristup k fajn techbologiam. Uz sa tesim na nove velke SUV a snad nejaky ten minivan....
Proč ten nadpis "Bravo! Škoda..." Škoda nepředstavila žádné supersvětové auto. Nebo ten nadpis je myšlený ironicky? :-)
myslím...doufám , že ironicky. :-)
To si nemyslím, to by "konečně" nepsali v uvozovkách.
Vy dva nademnou jste asi pěkní kokoti, co B-]B-]B-]Do uvozovek se může vložit výraz, který je užit ironicky a jeho význam je tedy přehnaný nebo zcela opačný B-]
Vzdyt o tom tady cely cas mluvime, mlho...:-D:-D:-D
Kurva, ted jsem si poradne precetl ty prispevky na ktery jsem reagoval, tak nic. Stejne ste kokoti B-]B-]B-]
No tys tomu dal...
Podle tvého "vzdělání", jaký význam mají uvozovky?
Je to pěkný, ale vypovídající hodnota toho článku je nula nula nic, čekal bych alespoň nějaký shrnutí všech dosavadních informací... no nic, kouknu se jinam
Dát tomu pěkný kola +1,4TSI tak bych se s tím asi vyrovnal,interiér bude asi klasika bez nějakých úletů, takže u mě jako druhý auto dobrý.
ten interiér je katastrofa :-/
Niekto tu ma rontgenove oci, a vidi aj dovnutra auta cez plech :-D
A nekdo evidentne nechape vtip
Po PředFL II oct jediná škodovka, co vypadá opravdu k světu. Líbí se mi to B-]
Já ti nevím. Včera mě dvě předjížděli a ničím mě nezaujali. Vlastně, kdyby neměly F, tak bych je zřejmě ani nezaregistroval.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.