Bravo! Škoda „konečně“ představila celý Rapid

Jako na lékárnických vážkách dávkovala v minulých dnech mladoboleslavská Škoda fotografie nového modelu. Teď konečně ukázala celý vůz. Co tím sledovala, ví zřejmě jen odborníci společnosti… Podle jaké marketingové příručky asi postupovali?

Rapid patří do takzvaného segmentu A. Ten dnes představuje 36 % procent celosvětového automobilového trhu. V rámci této třídy připadá podíl ve výši 42 % na modely se stupňovitou zádí, tedy s karoserií sedan a liftback. Dle vyjádření odborníků pak celosvětový počet prodaných vozů právě tohoto typu do roku 2020 vzroste zhruba o 50 %.

Klepněte pro větší obrázek
Vůz pro pět cestujících je dlouhý 4,48 m a široký 1,7 m. Svou výstavní premiéru zažije na pařížském autosalonu. 
 
Škoda | Byznys | Škoda Rapid

Škoda Rapid: seriál se konečně blíží ke konci (+ dalších 12 snímků)

 

 

Škoda Fabia 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 139 723 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2012
Stav: 114 262 km
Cena: 160 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 149 660 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků