Bratři z Rakouska: Umíme lepší elektromotory než Tesla!

I ty nejpokročilejší automobilky světa se začínají zajímat o výrobky bratrů Kreiselových. Ti tvrdí, že dokážou vytvořit výkonnější pohonnou jednotku než Tesla, současný lídr elektromobilového průmyslu.

Johann, Markus a Philipp jsou tři bratři z Rakouska, kteří se živí výrobou akumulátorů a elektrických pohonných jednotek. Staví prototypy pro řadu automobilek a díky svým unikátním postupům se o ně už začínají zajímat i ta největší jména automobilového průmyslu.

Zajímavosti | Autosalony

Kaipan Baby je parádní sporťák pro patnáctileté. Bude i jako elektromobil!

Trojice tvrdí, že každý den dostává desítky dotazů od různých společností, včetně značek jako BMW, McLaren či Volkswagen. Ty hledají pomoc při tvorbě vlastních elektromobilů.

Pomocí tepelně chladící techniky a patentovaného laserového svařování umí Kreiselové vytvořit lithium-iontové akumulátory, které pak dokážou pohánět výkonnější pohonnou jednotku, než jakou mají ve svých útrobách automobily Tesla.

Tajné | Elektromobily | Sportovní auta | Kupé | BMW

Nová generace BMW i8 má být čistý elektromobil s výkonem 750 koní

„Máme řešení problému, který celý automobilový průmysl řeší,“ říká Markus Kreisel, jeden ze tří bratrů. „Společnosti nás oslovují a nabízí nám nové projekty. Pokud jde o způsob, jakým pracujeme, nemáme aktuálně vůbec žádnou konkurenci.“

V nedávné době získali bratři zakázku na dvě tisícovky elektrických pohonných jednotek a baterií pro elektromobily Mercedes-Benz Sprinter. Kreiselové navíc oznámili, že s nejmenovanou automobilkou mají podepsaný nový kontrakt, jehož předmětem je stavba 100.000 vozů v následujících dvou letech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků