Brabus znovu poladil Mercedes G63 AMG. Tentokrát má už 700 koní

Brabus zase zvýšil výkon už tak dost silného off-roadu G63 AMG. Rychlost 240 km/h si lze v této krabici jen těžko představit.
Seznam kapitol
  1. Brabus G700
  2. Fotogalerie: Brabus G700

Dalšího tuningu, tentokrát se zakázkovým bodykitem, exkluzivním lakem a novým interiérem, se dočkal Mercedes-Benz G63 AMG. U Brabusu si totiž někdo asi řekl, že původních 620 koní je u upraveného Mercedesu G63 AMG vyloženě trapná hodnota. A tak ladiči zvýšili výkon osmiválce 5,5 l se dvěma turby na rovných 700 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dvěma turby přeplňovaný osmiválec 5,5 l se u Brabusu dočkal dalšího posílení. Nyní má rovných 700 koní výkonu a až 960 Nm točivého momentu. Vytuněný off-road G63 AMG se s ním rozjede na 100 km/h už za 4,9 s

Brabus G700, jak se tenhle poladěný off-road jmenuje, dostal navíc nová 23" kola se silničními nízkoprofilovými pneumatikami Yokohama. Určitě už jste si na fotkách všimli i toho vskutku komického přítlačného křídla na střeše nebo karbonového krytu kapoty. Docela by nás zajímalo, jak se na aerodynamice tvárnice projeví dodatečné křídlo...

Testy | Luxusní auta | Mercedes-Benz | Fascinace | Off-roady

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Osmiválec 5,5 l dostal větší turba, nové větší mezichladiče, jinou řídící jednotku, nové vstřikovače, kompletně přepracované sání a samozřejmě také poladěný výfuk. Výsledkem je výkon 515 kW (700 k) a i když není uváděn nejvyšší točivý moment, v posledních tuningových případech Brabusu měl tenhle motor až 960 Nm.

Z 0 na 100 km/h akceleruje tento 2550 kg těžký hranatý kolos už za 4,9 sekundy a rozjede se dokonce až na 240 km/h. To nejsou na sportovní auto nijak světoborné hodnoty, ale pokud bychom tato čísla posuzovali optikou těžké stavební techniky nebo přepravních kontejnerů, asi na světě těžko najdeme něco rychlejšího.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Brabus G700
  2. Fotogalerie: Brabus G700
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků