Brabus znovu poladil Mercedes G63 AMG. Tentokrát má už 700 koní

Brabus zase zvýšil výkon už tak dost silného off-roadu G63 AMG. Rychlost 240 km/h si lze v této krabici jen těžko představit.
Seznam kapitol
  1. Brabus G700
  2. Fotogalerie: Brabus G700

Dalšího tuningu, tentokrát se zakázkovým bodykitem, exkluzivním lakem a novým interiérem, se dočkal Mercedes-Benz G63 AMG. U Brabusu si totiž někdo asi řekl, že původních 620 koní je u upraveného Mercedesu G63 AMG vyloženě trapná hodnota. A tak ladiči zvýšili výkon osmiválce 5,5 l se dvěma turby na rovných 700 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dvěma turby přeplňovaný osmiválec 5,5 l se u Brabusu dočkal dalšího posílení. Nyní má rovných 700 koní výkonu a až 960 Nm točivého momentu. Vytuněný off-road G63 AMG se s ním rozjede na 100 km/h už za 4,9 s

Brabus G700, jak se tenhle poladěný off-road jmenuje, dostal navíc nová 23" kola se silničními nízkoprofilovými pneumatikami Yokohama. Určitě už jste si na fotkách všimli i toho vskutku komického přítlačného křídla na střeše nebo karbonového krytu kapoty. Docela by nás zajímalo, jak se na aerodynamice tvárnice projeví dodatečné křídlo...

Testy | Fascinace | Luxusní auta | Off-roady | Mercedes-Benz

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Osmiválec 5,5 l dostal větší turba, nové větší mezichladiče, jinou řídící jednotku, nové vstřikovače, kompletně přepracované sání a samozřejmě také poladěný výfuk. Výsledkem je výkon 515 kW (700 k) a i když není uváděn nejvyšší točivý moment, v posledních tuningových případech Brabusu měl tenhle motor až 960 Nm.

Z 0 na 100 km/h akceleruje tento 2550 kg těžký hranatý kolos už za 4,9 sekundy a rozjede se dokonce až na 240 km/h. To nejsou na sportovní auto nijak světoborné hodnoty, ale pokud bychom tato čísla posuzovali optikou těžké stavební techniky nebo přepravních kontejnerů, asi na světě těžko najdeme něco rychlejšího.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Brabus G700
  2. Fotogalerie: Brabus G700
Mercedes Třídy C 2.148
Rok výroby: 2008
Stav: 146 861 km
Cena: 205 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.149
Rok výroby: 2007
Stav: 183 196 km
Cena: 179 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 186 304 km
Cena: 260 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků