Brabus v Ženevě ukáže také dvanáctiválcový model Rocket 900

Brabus už dříve oznámil, že v Ženevě představí model 850 6.0 Biturbo Coupe, což je vyladěný Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe. Tohle auto ale nebude jedinou novinkou. Na nadcházející autosalon totiž míří také základní „esko“ vycházející z verze S 65 AMG, které po zásahu Brabusu dostalo rovných 900 koní.

Design | Kupé | Premiéry | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz S 63 AMG Coupé zvládne stovku za 3,9 s

Základem je opět důkladně přepracovaný motor. Objem základního dvanáctiválce byl zvětšen na 6,3 litru, jiné jsou samozřejmě písty nebo kliková hřídel, měnila se turbodmychadla, sací část i výfukové potrubí, přičemž například takové svody jsou nerezové a mají průměr osm centimetrů. Výfuk také obsahuje klapku, která v případě potřeby zařídí patřičný zvukový doprovod.

Výsledek nabízí maximální výkon 662 kW (900 k) dostupný při 5500 ot./min, točivý moment by se údajně dostal až na 1500 Nm, ale v automobilu je elektronicky omezen na 1200 Nm. Přes sedmistupňový automat je poháněna zadní náprava, kam Brabus ještě navíc instaloval samosvorný diferenciál. Stovka je otázkou 3,7 s, zrychlení z nuly na 200 km/h proběhne za 9,1 s. Maximální rychlost leží za hranicí 350 km/h.

Tuning | Autosalony | Mercedes-Benz | Ženeva 2015

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Kvůli takto vysokým rychlostem Brabus samozřejmě zapracoval také na aerodynamice. Jiné jsou nárazníky, na autě najdeme řadu karbonových dílů a nakonec byl upraven i vzduchový podvozek. Ten je nově v základní pozici zhruba o 15 milimetrů nižší. Zájemci mohou sáhnout po třech různých variantách litých kol o velikosti 21 palců, k dispozici jsou případně ještě kola o palec větší.

Kdo si objedná novou třídu S ve verzi Rocket 900 přímo od Brabusu, ten bude muset vytáhnout z účtu minimálně 9,5 milionu korun. Samozřejmě stejnou úpravu lze aplikovat také na vůz, který již majitel vlastní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků