Brabus upravil dodávku Mercedes-Benz třídy V

Seznam kapitol
  1. Brabus V 250 Bluetec
  2. Fotogalerie Brabus V 250 Bluetec

Od Brabusu jsme zvyklí vídat leccos a už v minulosti se objevily tuningové programy pro dodávky Mercedes-Benz. Ani nová třída V pozornosti Brabusu neunikla, a tak je tu stylingový balíček včetně důkladné přestavby interiéru a dokonce i ladění motoru. Bohužel ale nečekejte nějakou osmiválcovou šílenost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čtyři koncovky výfuku působí na dvoulitrovém dieselu s čipem dost přehnaně. Uvnitř se to hemží kůží, dřevem a karbonem. Chybět nemůže ani multimediální systém, připojení na internet a třeba příjem digitální televize

Pod kapotou prezentovaného vozu je přeplňovaný naftový čtyřválec 2,1 l, ale ten po instaklaci balíčku PowerXtra D4 zvýší výkon o 45 koní a točivý moment o 70 Nm. Dodávka Mercedes-Benz V 250 Bluetec se pak dostane na stovku za 8,8 sekundy a rozjede se na 210 km/h. Modifikací se dočkal i podvozek, který může být snížen o 15 až 25 mm. Brabus vám prodá i nová 18" nebo 19" kola.

Tuning | Autosalony | Mercedes-Benz | Ženeva 2015

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

V interiéru Brabus nabízí poměrně zásadní přestavbu a především instalaci multimediálních systémů. Můžete mít digitální televizi, několik LCD obrazovek, Apple TV a spoustu dalšího.

Ostatně, z přiložených fotografií si můžete udělat o výbavě vytuněné dodávky představu. Chybět nemůže kůže, dřevo a karbonový dekor, stejně tak ambientní osvětlení. O ceně se úpravce nezmiňuje, odvíjí se totiž od individuálních přání zákazníka.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Brabus V 250 Bluetec
  2. Fotogalerie Brabus V 250 Bluetec
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 84 738 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Třídy M 2.987
Rok výroby: 2010
Stav: 152 626 km
Cena: 470 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 80 440 km
Cena: 186 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků