Brabus upravil dodávku Mercedes-Benz třídy V

Seznam kapitol
  1. Brabus V 250 Bluetec
  2. Fotogalerie Brabus V 250 Bluetec

Od Brabusu jsme zvyklí vídat leccos a už v minulosti se objevily tuningové programy pro dodávky Mercedes-Benz. Ani nová třída V pozornosti Brabusu neunikla, a tak je tu stylingový balíček včetně důkladné přestavby interiéru a dokonce i ladění motoru. Bohužel ale nečekejte nějakou osmiválcovou šílenost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čtyři koncovky výfuku působí na dvoulitrovém dieselu s čipem dost přehnaně. Uvnitř se to hemží kůží, dřevem a karbonem. Chybět nemůže ani multimediální systém, připojení na internet a třeba příjem digitální televize

Pod kapotou prezentovaného vozu je přeplňovaný naftový čtyřválec 2,1 l, ale ten po instaklaci balíčku PowerXtra D4 zvýší výkon o 45 koní a točivý moment o 70 Nm. Dodávka Mercedes-Benz V 250 Bluetec se pak dostane na stovku za 8,8 sekundy a rozjede se na 210 km/h. Modifikací se dočkal i podvozek, který může být snížen o 15 až 25 mm. Brabus vám prodá i nová 18" nebo 19" kola.

Tuning | Autosalony | Mercedes-Benz | Ženeva 2015

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

V interiéru Brabus nabízí poměrně zásadní přestavbu a především instalaci multimediálních systémů. Můžete mít digitální televizi, několik LCD obrazovek, Apple TV a spoustu dalšího.

Ostatně, z přiložených fotografií si můžete udělat o výbavě vytuněné dodávky představu. Chybět nemůže kůže, dřevo a karbonový dekor, stejně tak ambientní osvětlení. O ceně se úpravce nezmiňuje, odvíjí se totiž od individuálních přání zákazníka.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Brabus V 250 Bluetec
  2. Fotogalerie Brabus V 250 Bluetec
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků