Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Na autosalonu v Ženevě tradičně nemůže chybět ani německý úpravce Mercedesů, firma Brabus. A jako obvykle se svými kreacemi doslova vysmívá tříválcovým hybridům, priusům a vůbec všem, kteří si myslí, že emise CO2 jsou to nejdůležitější na světě. Svým způsobem je takový neskrývaný postoj vlastně v pořádku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Brabus 850 je šílenost. Osmiválec byl převrtán na šest litrů a s výkonem 850 koní nemá auto problém zdolat metu 350 km/h. A co teprve dvanáctiválcový Rocket 900? Ten má takový točivý moment, že musí být kvůli převodovce omezen

Hlavním lákadlem na stánku Brabusu, vedle krásných starých kabrioletů, jsou modely Brabus 850 a Brabus 900 Rocket. Model 850 je založen na kupé Mercedes-Benz S63 AMG Coupé. Přeplňovaný osmiválec byl převrtán na šest litrů a výkon povyrostl... ano, hádáte správně, na 850 koní. Točivý moment může být 1450 Nm, ale kvůli převodovce je omezen na 1150 Nm. I tak auto pojede 350 km/h.

Tuning | Zajímavosti | Luxusní auta | Mercedes-Benz | Ženeva 2015

Třída S od Ares Atelier je tuningovou odpovědí na chystaný Pullman

Brabus Rocket 900 je pak postaven na Mercedesu S65 AMG a jeho dvanáctiválec převrtaný na 6,3 l má pro změnu pěkných 900 koní. I v tomto případě musel být točivý moment 1500 Nm omezen na 1200 Nm, aby se autu nerozpadla převodovka při první plné akceleraci. Jen tak mimochodem, ta z 0 na 200 km/h trvá pouhých devět sekund a maximální rychlost překračuje 350 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 65 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků