Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Na autosalonu v Ženevě tradičně nemůže chybět ani německý úpravce Mercedesů, firma Brabus. A jako obvykle se svými kreacemi doslova vysmívá tříválcovým hybridům, priusům a vůbec všem, kteří si myslí, že emise CO2 jsou to nejdůležitější na světě. Svým způsobem je takový neskrývaný postoj vlastně v pořádku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Brabus 850 je šílenost. Osmiválec byl převrtán na šest litrů a s výkonem 850 koní nemá auto problém zdolat metu 350 km/h. A co teprve dvanáctiválcový Rocket 900? Ten má takový točivý moment, že musí být kvůli převodovce omezen

Hlavním lákadlem na stánku Brabusu, vedle krásných starých kabrioletů, jsou modely Brabus 850 a Brabus 900 Rocket. Model 850 je založen na kupé Mercedes-Benz S63 AMG Coupé. Přeplňovaný osmiválec byl převrtán na šest litrů a výkon povyrostl... ano, hádáte správně, na 850 koní. Točivý moment může být 1450 Nm, ale kvůli převodovce je omezen na 1150 Nm. I tak auto pojede 350 km/h.

Tuning | Zajímavosti | Luxusní auta | Mercedes-Benz | Ženeva 2015

Třída S od Ares Atelier je tuningovou odpovědí na chystaný Pullman

Brabus Rocket 900 je pak postaven na Mercedesu S65 AMG a jeho dvanáctiválec převrtaný na 6,3 l má pro změnu pěkných 900 koní. I v tomto případě musel být točivý moment 1500 Nm omezen na 1200 Nm, aby se autu nerozpadla převodovka při první plné akceleraci. Jen tak mimochodem, ta z 0 na 200 km/h trvá pouhých devět sekund a maximální rychlost překračuje 350 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 5 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků