Brabus odhalil svou hlavní hvězdu pro Frankfurt. AMG GT dostalo 600 koní

Před časem Brabus oznámil, že do Frankfurtu přiveze upravený Mercedes-AMG GT. Zatím jsme ale neměli k dispozici žádné bližší detaily. To se ovšem teď mění, protože německá společnost zveřejnila sadu fotografií a základní informace. Upravené AMG GT má nově 600 koní a jede 325 km/h.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Mercedes-Benz

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Úprava vychází ze silnějšího provedení GT S, které nabízí standardně 375 kW (510 k). Brabus se ale do žádných zásadních změn u motoru nepustil (zatím), takže se ke slovu dostal pouze jiný software řídicí jednotky a vyšší plnicí tlak. Výsledek má rovných 441 kW (600 k) a 750 Nm (+100 Nm oproti sériové verzi).

Tuning | Autosalony | Off-roady | Mercedes-Benz

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: Třetí premiéra pro Frankfurt  

Na stovku dosprintuje upravené AMG GT S za 3,6 s (-0,2 s) a maximálně jede 325 km/h (+15 km/h). Další úpravy pak zahrnují třeba titanový výfuk, který je o čtyřicet procent lehčí než sériové provedení. K dispozici je také sportovní odpružení a nová kola. Ta mají velikost 20 palců vpředu a 21 palců vzadu.

Tuning | Sportovní auta | Autosalony | Sedany | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

AMG GT S navíc dostal sadu karbonových doplňků pro lepší aerodynamiku a nezapomnělo se ani na interiér. Konkrétní úpravy ale záleží na požadavcích zákazníka. Možné je v podstatě cokoliv.

Kromě AMG GT S veze Brabus do Frankfurtu také třídu G vyladěnou na 850 koní a C63 AMG S, které má stejně jako GT osmiválec posílený na 600 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků