Brabus Mercedes E Cabrio: první tuning je tu

Kabriolet Mercedes-Benz řady E většina z nás dosud ani nespatřila, ale Brabus je zde již se svým prvním laděním.

Brabus má zkrátka k Mercedesu blízko a díky tomu by jeho tuningový paket měl být dostupný již ve chvíli, kdy se otevřená verze Mercedesu řady E dostane na trh. Obsáhne celou škálu nabízených variant a dotkne se nejen aerodynamických modifikací karoserie, ale též interiéru a pohonných jednotek. Pro vznětové varianty je připravena modifikační sada Brabus Eco Power Extra D4, jež u verze E250 BlueEfficiency zvyšuje výkon ze 150 na 173 kW (204 na 235 koní) a točivý moment až na 560 Nm a u provedení E350 BlueEfficiency až na 200 kW (272 koní) a 590 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Stranou zájmu nezůstanou ani zastánci benzínu, kabriolet E250 CGI posílil na 169 kW (230 koní) a jeho točivý moment vrcholí hodnotou 350 Nm, zatímco výkonnější E350 CGI nově dává o 13,2 kW (18 koní) více než ve svém standardním naladění. Vrcholné provedení E500, poháněné zážehovým vidlicovým osmiválcem s objemem 5,5 l a standardním naladěním na 285 kW (387 koní), dostalo jednotku převrtanou na 6,1 l, jež nyní dosahuje výkonu 340 kW (462 koní) a točivého momentu až 615 Nm při 3 100 ot./min.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Je to Brabus, takže ani exteriér karoserie nezůstal beze změn. Na první pohled vynikají nový přední spoiler s vestavěnými světly pro denní svícení složenými z LED a rozšířené přední blatníky a sadu úprav zakončuje nový zadní spoiler integrovaný v nárazníku, z něhož vystupují dva páry kulatých koncovek výfuků. Podvozek byl snížen o 30 mm a lze jej opatřit litými ráfky o průměru od 17 do 19 palců, zatímco dvacetipalcová kola mají být k mání již záhy. Interiér se vyznačuje použitím sportovního volantu a doplňky vyrobenými z uhlíkových kompozitů, přičemž v nabídce se má objevit i řada dalších schémat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Brabus Mercedes E Cabrio
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků