Brabus Mercedes E Cabrio: první tuning je tu

Kabriolet Mercedes-Benz řady E většina z nás dosud ani nespatřila, ale Brabus je zde již se svým prvním laděním.

Brabus má zkrátka k Mercedesu blízko a díky tomu by jeho tuningový paket měl být dostupný již ve chvíli, kdy se otevřená verze Mercedesu řady E dostane na trh. Obsáhne celou škálu nabízených variant a dotkne se nejen aerodynamických modifikací karoserie, ale též interiéru a pohonných jednotek. Pro vznětové varianty je připravena modifikační sada Brabus Eco Power Extra D4, jež u verze E250 BlueEfficiency zvyšuje výkon ze 150 na 173 kW (204 na 235 koní) a točivý moment až na 560 Nm a u provedení E350 BlueEfficiency až na 200 kW (272 koní) a 590 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Stranou zájmu nezůstanou ani zastánci benzínu, kabriolet E250 CGI posílil na 169 kW (230 koní) a jeho točivý moment vrcholí hodnotou 350 Nm, zatímco výkonnější E350 CGI nově dává o 13,2 kW (18 koní) více než ve svém standardním naladění. Vrcholné provedení E500, poháněné zážehovým vidlicovým osmiválcem s objemem 5,5 l a standardním naladěním na 285 kW (387 koní), dostalo jednotku převrtanou na 6,1 l, jež nyní dosahuje výkonu 340 kW (462 koní) a točivého momentu až 615 Nm při 3 100 ot./min.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Je to Brabus, takže ani exteriér karoserie nezůstal beze změn. Na první pohled vynikají nový přední spoiler s vestavěnými světly pro denní svícení složenými z LED a rozšířené přední blatníky a sadu úprav zakončuje nový zadní spoiler integrovaný v nárazníku, z něhož vystupují dva páry kulatých koncovek výfuků. Podvozek byl snížen o 30 mm a lze jej opatřit litými ráfky o průměru od 17 do 19 palců, zatímco dvacetipalcová kola mají být k mání již záhy. Interiér se vyznačuje použitím sportovního volantu a doplňky vyrobenými z uhlíkových kompozitů, přičemž v nabídce se má objevit i řada dalších schémat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Brabus Mercedes E Cabrio
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků