Brabus Classic chce patřit k nejlepším renovátorům vozů Mercedes-Benz

Nejen tuningem živ je Brabus. V Essenu nyní oficiálně představil nové práce svého oddělení zaměřené na renovace automobilů značky Mercedes-Benz.
Seznam kapitol
  1. Brabus Classic
  2. Fotogalerie

Až tak šokující tento krok není, řada ladičských firem se renovací historických a klasických vozů již zabývá, připomeňme třeba stavbu Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 Väth. Společnost Brabus několik svých projektů vystavila už letos v Ženevě, ovšem rozsáhlejší představení aktuálních aktivit si nechala až na veletrh Techno Classica v Essenu. Na svém stánku Brabus Classic tam ukázala především tři krásně zrenovované „Pagody“, tedy Mercedes-Benz 280 SL W113, a kabriolet W111 280 SE 3.5.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ptáte se, na kolik by vás toto auto vyšlo? Ani se neptejte...

U Brabusu si evidentně dali záležet a hovoří o „bezkonkurenční kvalitě a autentičnosti“. K vidění jsou také rozpracované podvozky novějších vozů Mercedes-Benz řady R107. Každý projekt začíná kompletní demontáží vozu do posledního šroubku a katalogizací každého z dílů, některé se renovují, jiné vyrobí znovu. Podvozky a karoserie pak dostanou nejmodernější ochranu proti korozi a nakonec lak v původním odstínu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Každá renovace začíná kompletní demontáží

Podobné je to i s pohonnými jednotkami nebo interiéry a u Brabusu tvrdí, že renovace jednoho auta podle nejvyšších standardů vezme přibližně 2 500 hodin práce. A to pochopitelně není zadarmo. Například za renovaci vyobrazeného kabrioletu W111 280 SE 3.5 vám u Brabus Classic vystaví účet v přepočtu na více než 11 milionů korun…

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Brabus Classic
  2. Fotogalerie
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků