Brabus Classic chce patřit k nejlepším renovátorům vozů Mercedes-Benz

Nejen tuningem živ je Brabus. V Essenu nyní oficiálně představil nové práce svého oddělení zaměřené na renovace automobilů značky Mercedes-Benz.
Seznam kapitol
  1. Brabus Classic
  2. Fotogalerie

Až tak šokující tento krok není, řada ladičských firem se renovací historických a klasických vozů již zabývá, připomeňme třeba stavbu Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 Väth. Společnost Brabus několik svých projektů vystavila už letos v Ženevě, ovšem rozsáhlejší představení aktuálních aktivit si nechala až na veletrh Techno Classica v Essenu. Na svém stánku Brabus Classic tam ukázala především tři krásně zrenovované „Pagody“, tedy Mercedes-Benz 280 SL W113, a kabriolet W111 280 SE 3.5.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ptáte se, na kolik by vás toto auto vyšlo? Ani se neptejte...

U Brabusu si evidentně dali záležet a hovoří o „bezkonkurenční kvalitě a autentičnosti“. K vidění jsou také rozpracované podvozky novějších vozů Mercedes-Benz řady R107. Každý projekt začíná kompletní demontáží vozu do posledního šroubku a katalogizací každého z dílů, některé se renovují, jiné vyrobí znovu. Podvozky a karoserie pak dostanou nejmodernější ochranu proti korozi a nakonec lak v původním odstínu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Každá renovace začíná kompletní demontáží

Podobné je to i s pohonnými jednotkami nebo interiéry a u Brabusu tvrdí, že renovace jednoho auta podle nejvyšších standardů vezme přibližně 2 500 hodin práce. A to pochopitelně není zadarmo. Například za renovaci vyobrazeného kabrioletu W111 280 SE 3.5 vám u Brabus Classic vystaví účet v přepočtu na více než 11 milionů korun…

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Brabus Classic
  2. Fotogalerie
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 62 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků