Brabus C 450 4Matic AMG: Když chcete opravdu rychlou čtyřkolku

Zájemci o Mercedes-Benz třídy C s pohonem všech kol mají k dispozici coby nejvýkonnější provedení 450 4Matic AMG. Ne každý se ale spokojí s maximálním výkonem 270 kW  (367 koní) a vrcholem točivého momentu 520 Nm. Pokud se mezi takové zákazníky řadíte, potom vás bude zajímat nová úprava z dílny známé společnosti Brabus.

Tuning | Autosalony | Mercedes-Benz | Ženeva 2015

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Ta vám na přání zvýší výkon motoru u tohoto modelu (jedno, jestli se budeme bavit o sedanu, nebo o kombi) na příjemných 302 kW (410 k). U točivého momentu dojde k nárůstu o 50 Nm na konečnou hodnotu 570 Nm.

Takto upravená třída C zvládne akceleraci na 100 km/h za 4,6 s, tedy  o 0,3 s rychleji než sériová verze. Ta má navíc omezovač nastavený na klasických 250 km/h, po zásahu Brabusu se maximální rychlost zvýší na 280 km/h. Kromě lepší dynamiky údajně dojde po úpravě také ke snížení spotřeby. Samozřejmě při normálním cestování. 

Testy | Kombi | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Co se dalších věcí týká, Brabus v podstatě nezná hranice, takže si do svého C 450 4Matic AMG můžete dopřát skoro cokoliv. Za pozornost stojí třeba sportovní výfuk opatřený klapkami. Když jsou otevřené, vůz má zajímavější zvuk, když jsou zavřené, auto je tišší než sériová verze. K dispozici jsou také jiná kola nebo třeba prvky pro vylepšení aerodynamiky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 201 363 km
Cena: 140 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 39 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků