Brabus C 450 4Matic AMG: Když chcete opravdu rychlou čtyřkolku

Brabus C 450 4Matic AMG: Když chcete opravdu rychlou čtyřkolku

Zájemci o Mercedes-Benz třídy C s pohonem všech kol mají k dispozici coby nejvýkonnější provedení 450 4Matic AMG. Ne každý se ale spokojí s maximálním výkonem 270 kW  (367 koní) a vrcholem točivého momentu 520 Nm. Pokud se mezi takové zákazníky řadíte, potom vás bude zajímat nová úprava z dílny známé společnosti Brabus.

Autosalony | Tuning | Ženeva 2015 | Mercedes-Benz

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Ta vám na přání zvýší výkon motoru u tohoto modelu (jedno, jestli se budeme bavit o sedanu, nebo o kombi) na příjemných 302 kW (410 k). U točivého momentu dojde k nárůstu o 50 Nm na konečnou hodnotu 570 Nm.

Takto upravená třída C zvládne akceleraci na 100 km/h za 4,6 s, tedy  o 0,3 s rychleji než sériová verze. Ta má navíc omezovač nastavený na klasických 250 km/h, po zásahu Brabusu se maximální rychlost zvýší na 280 km/h. Kromě lepší dynamiky údajně dojde po úpravě také ke snížení spotřeby. Samozřejmě při normálním cestování. 

Testy | Kombi | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Co se dalších věcí týká, Brabus v podstatě nezná hranice, takže si do svého C 450 4Matic AMG můžete dopřát skoro cokoliv. Za pozornost stojí třeba sportovní výfuk opatřený klapkami. Když jsou otevřené, vůz má zajímavější zvuk, když jsou zavřené, auto je tišší než sériová verze. K dispozici jsou také jiná kola nebo třeba prvky pro vylepšení aerodynamiky. 

brabus_c_04.jpgbrabus_c_06.jpgbrabus_c_01.jpgbrabus_c_02.jpgbrabus_c_07.jpgbrabus_c_08.jpgbrabus_c_03.jpgbrabus_c_10.jpgbrabus_c_11.jpgbrabus_c_12.jpgbrabus_c_13.jpgbrabus_c_14.jpgbrabus_c_15.jpgbrabus_c_16.jpg

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Mercedes Třídy E 1.8
Rok výroby: 2011
Stav: 140 698 km
Cena: 380 000 Kč
Mercedes Třídy E 2.685
Rok výroby: 2003
Stav: 184 529 km
Cena: 99 000 Kč
Mercedes Třídy E 2.2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 415 km
Cena: 160 000 Kč
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe Easy-R – James ví proč

Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe Easy-R – James ví proč

Úroveň Dacií se rok od roku zlepšuje a s ní i nabídka verzí. Zatímco v minulosti byla automatická převodovka nemyslitelná, dnes už to takový problém není. Jak funguje „robot“ v kombinaci s tříválcem 0.9 TCe?

včera | Aleš Veverka | 19 příspěvků
Test Škoda Fabia Combi ScoutLine 1.2 TSI DSG – Švihák plastový

Škoda Fabia Combi ScoutLine

Zatímco minulá generace Fabie nesla v oplastované verzi drsný název Scout, ta současná se drží více při zemi. Plastů ubylo, filozofie však zůstává.

21.  9.  2016 | Aleš Veverka | 67 příspěvků
Test Mini Cabrio Cooper S – Klukům vstup povolen!

Test Mini Cabrio Cooper S

I v současné generaci přišla automobilka Mini s otevřeným provedením Cabrio. Verze Cooper S má výkonu na rozdávání, otázkou však zůstává, jestli je 192 koní opravdu potřeba.

14.  9.  2016 | Aleš Veverka | 4 příspěvky