Brabus C 450 4Matic AMG: Když chcete opravdu rychlou čtyřkolku

Brabus C 450 4Matic AMG: Když chcete opravdu rychlou čtyřkolku

Zájemci o Mercedes-Benz třídy C s pohonem všech kol mají k dispozici coby nejvýkonnější provedení 450 4Matic AMG. Ne každý se ale spokojí s maximálním výkonem 270 kW  (367 koní) a vrcholem točivého momentu 520 Nm. Pokud se mezi takové zákazníky řadíte, potom vás bude zajímat nová úprava z dílny známé společnosti Brabus.

Autosalony | Tuning | Ženeva 2015 | Mercedes-Benz

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Ta vám na přání zvýší výkon motoru u tohoto modelu (jedno, jestli se budeme bavit o sedanu, nebo o kombi) na příjemných 302 kW (410 k). U točivého momentu dojde k nárůstu o 50 Nm na konečnou hodnotu 570 Nm.

Takto upravená třída C zvládne akceleraci na 100 km/h za 4,6 s, tedy  o 0,3 s rychleji než sériová verze. Ta má navíc omezovač nastavený na klasických 250 km/h, po zásahu Brabusu se maximální rychlost zvýší na 280 km/h. Kromě lepší dynamiky údajně dojde po úpravě také ke snížení spotřeby. Samozřejmě při normálním cestování. 

Testy | Kombi | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Co se dalších věcí týká, Brabus v podstatě nezná hranice, takže si do svého C 450 4Matic AMG můžete dopřát skoro cokoliv. Za pozornost stojí třeba sportovní výfuk opatřený klapkami. Když jsou otevřené, vůz má zajímavější zvuk, když jsou zavřené, auto je tišší než sériová verze. K dispozici jsou také jiná kola nebo třeba prvky pro vylepšení aerodynamiky. 

brabus_c_04.jpgbrabus_c_06.jpgbrabus_c_01.jpgbrabus_c_02.jpgbrabus_c_07.jpgbrabus_c_08.jpgbrabus_c_03.jpgbrabus_c_10.jpgbrabus_c_11.jpgbrabus_c_12.jpgbrabus_c_13.jpgbrabus_c_14.jpgbrabus_c_15.jpgbrabus_c_16.jpg

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Mercedes Třídy E 1.8
Rok výroby: 2011
Stav: 138 260 km
Cena: 365 000 Kč
Mercedes Třídy E 3.2
Rok výroby: 2004
Stav: 164 250 km
Cena: 105 000 Kč
Mercedes Třídy E 2.685
Rok výroby: 2003
Stav: 184 529 km
Cena: 115 000 Kč
Test Seat Ibiza Cupra: Vstupenka do světa radosti a rychlosti

Seat Ibiza Cupra

Seat z povzdálí útočí na přední příčky mezi rychlými kompaktními hatchbacky. Bez velkého tyjátru Ibiza Cupra přezbrojila na větší motor a vyměnila automat za manuál. Jak moc skvělá je?

včera | Ondřej Lilling | 2 příspěvky
Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Test ojetiny: Citroën C4 Picasso

Zapomeňte na obvyklá klišé o francouzských autech. MPV Picasso není špatné, ale bude vám trvat, než najdete povedený kus s dobrým motorem.

19.  6.  2016 | Dalibor Žák | 36 příspěvků
Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

Audi R8 vs. Jaguar F-Type

Máte rádi rychlost v té nejčistší podobě, nebo preferujete zábavu? Tak přesně o tom bude dnešní srovnávací test, ve kterém se vám představí celkem 1160 koní.

7.  6.  2016 | Lukáš Dittrich | 25 příspěvků