Brabus C 450 4Matic AMG: Když chcete opravdu rychlou čtyřkolku

Zájemci o Mercedes-Benz třídy C s pohonem všech kol mají k dispozici coby nejvýkonnější provedení 450 4Matic AMG. Ne každý se ale spokojí s maximálním výkonem 270 kW  (367 koní) a vrcholem točivého momentu 520 Nm. Pokud se mezi takové zákazníky řadíte, potom vás bude zajímat nová úprava z dílny známé společnosti Brabus.

Tuning | Autosalony | Mercedes-Benz | Ženeva 2015

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Ta vám na přání zvýší výkon motoru u tohoto modelu (jedno, jestli se budeme bavit o sedanu, nebo o kombi) na příjemných 302 kW (410 k). U točivého momentu dojde k nárůstu o 50 Nm na konečnou hodnotu 570 Nm.

Takto upravená třída C zvládne akceleraci na 100 km/h za 4,6 s, tedy  o 0,3 s rychleji než sériová verze. Ta má navíc omezovač nastavený na klasických 250 km/h, po zásahu Brabusu se maximální rychlost zvýší na 280 km/h. Kromě lepší dynamiky údajně dojde po úpravě také ke snížení spotřeby. Samozřejmě při normálním cestování. 

Testy | Kombi | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Co se dalších věcí týká, Brabus v podstatě nezná hranice, takže si do svého C 450 4Matic AMG můžete dopřát skoro cokoliv. Za pozornost stojí třeba sportovní výfuk opatřený klapkami. Když jsou otevřené, vůz má zajímavější zvuk, když jsou zavřené, auto je tišší než sériová verze. K dispozici jsou také jiná kola nebo třeba prvky pro vylepšení aerodynamiky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků