je moznost zjistit neakou orientacni cenu?
Největší nevýhodou těchto vyšších aut je podvozek. Dochází k tomu, že se to kýve doleva a doprava, díky stabilizátorům, jak to znáte z vysokých autobusů. Je to časem až nepříjemné, protože když třeba čtete nebo sledujete film, bolí z toho oči, jak se hlava houpe vůči sledovanému cíli. Máte pocit, že silnice 1 třídy a dálnice jsou najednou trojky. Na občasné jízdy to neřešíte, prostornost převažuje všechny negativa. Na časté jízdy to je nepoužitelné. Málo kdo ví, že tato auta mají díky kategorii "klein transporter" rychlost již asi 10let omezenu plošně vždy po celém německu na 130kmh i v místech, kde je rychlost neomezená. Rodinám které na takový luxus nemají, by to nevadilo, a manažeři a ředitelé nemají čas se někde drncat. Tohle je supr právě na ten převoz z letiště a podobně, ale na dálky zlatá S-klasse. Maličká, ale svižná a POHODLNÁ a najednou Vám metr místa nad hlavou připadá nemysl a může jezdit 2x rychleji :-D
V podobné technice jsem se už nacestoval docela dost a nějaké kývání na mě nijak rušivě nepůsobilo. Ale faktem je že nejsem zhýčkaný z S-klasse
Já k tomu nemám už moc co dodat. Snad jen tohle. Ono to je o prioritách. V S třídě se zase špatně spí, bolí tě pak za krkem... Někdo nepotřebuje jezdit rychle, já také už dávno ne. Já čas šetřím tím, že nekouřím, nevykecávám půl hodiny u pumpy, netankuji co 500km,sednu a protáhnu se vždycky až na čáře u kafe a pak jsem v cíli dřív než někdo s letadlem na kolech. A když jsi v diskusi u Nového Ducata 4x4 kdysi povzdychoval nad slabým motorem, tak vytáhnu třeba Westfalia Reisemobil James Cook na podvozku "des Mercedes Sprinter 319 CDI "Ein kompaktes Wohnmobil der Luxusklasse :-D https://www.youtube.com/watch... Tohle už je auto pro chlapy, postel, sprcha, a MOTOR.
Souhlas, je to o prioritách ale taky bohužel vždy kompromis. Ten James Cook na mě dělá určitě lepší dojem než prezentovaný Brabus, ale chápu že zaměření obou aut se dost liší. U Jamese Cooka by mi hodně vadil relativně stísněný interiér a hlavně absence garáže nebo jakékoliv jiné větší prostory na převoz hraček (motorky, jízdní kola apod). Nevím jak to u něj řeší... Na druhé straně je tohle auto dost kompaktní a až na převis vpředu bude mít i solidní aerodynamiku. A co se týká výkonu, na to Duacto už nepamatuju takže nevím o kolika PS byla řeč, ale u tohohle Mercedesu je těch 190 koní myslím tak akorát. Můj obytňák má taky 190 koní, je sice trochu větší ale vůbec bych se nezlobil kdyby měl ještě o aspoň padesát kobyl víc.
Neútulný interiér, stísněné nastupování, kvůli neotočným sedadlům vidí na obrazovku jen ti co sedí ve směru jízdy, chyb by se našlo dost. Ovšem jestli je součástí výbavy i ta sekretářka .. :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.