Brabus 850 Cabrio je nejrychlejší čtyřmístný kabriolet světa

Čtyřiadvacetihodinovka v Le Mans se nestala jen dějištěm neuvěřitelného závěru Toyoty, ale také místem, kde Brabus prezentoval nejrychlejší čtyřmístný kabriolet na světě. Výchozím bodem je Mercedes-AMG S63, ale z původního auta toho příliš nezůstalo. 

Testy | Kupé | Fascinace | Luxusní auta | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Vidlicový osmiválec o objemu 5,5 litru v Brabusu převrtali na objem 5,9 litru, motor dostal kované vnitřnosti, standardní turbodmychadla nahradili vlastními a došlo také na nové svody, katalyzátor nebo výfuk z nerezové oceli. Výsledkem je porce 625 kW (850 koní) a točivý moment 1450 Nm. Aby se převodovka neroztrhala na kusy s prvním sešlápnutím plynového pedálu, je točivý moment elektronicky omezený na 1150 Nm. Síla motoru směřuje výhradně na všechna čtyři kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Seznamte se s nejrychlejším čtyřmístným kabrioletem světa.
K titulu mu stačilo „jen“ 850 koní

To nic nemění na faktu, že Brabus 850 Cabrio je zatraceně rychlý. Zrychlení z 0 na 100 km/h zabere 3,5 sekundy, z 0 na 200 km/h to trvá 9,4 sekundy. Maximální rychlost 350 km/h je pak omezena kvůli pneumatikám, jinak by auto jistě mohlo pokračovat i za tuto hranici - ostatně, digitální tachometr končí číslovkou 400 km/h.

Tohle všechno činí z černočerného Brabusu nejrychlejší čtyřmístný kabriolet na světě. Ne nadarmo tak auto dostalo aerodynamické doplňky v podobě předního a zadního spoileru, zadního difuzoru a řady karbonových dílů. Jakékoli případné obavy o životnost takového monstra však nejsou na místě - Brabus poskytuje tříletou záruku do ujetí 100 tisíc kilometrů. Kromě zcela nového vozu nabízí Brabus tuto úpravu také pro stávající majitele klasického Mercedesu S63.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 84 738 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků