Brabus 850 6.0 Biturbo: Je libo „éčko“, které zvládne 350 km/h?

Německý úpravce oficiálně představil přepracovaný Mercedes-Benz třídy E. Novinka označená jako 850 6.0 Biturbo nastupuje na místo předchozího 800 E V12, nabídne až 850 koní, stovku za 3,1 s a maximální rychlost přes 350 km/h. Samozřejmě, pořídit si můžete jak sedan, tak kombi. To se představilo koncem minulého roku. 

Tuning | Mercedes-Benz | Fascinace | Kombi | Premiéry | Luxusní auta | Sportovní auta | Příslušenství

Mercedes-Benz E 63 AMG z dílen Brabus: 850 koní pro decentní kombík

Co všechno Mercedes třídy E upravený podle not společnosti Brabus zvládne, to záleží na konkrétní verzi. Ta vrcholná má zvětšené vrtání (na 99 mm) i zdvih (96 mm místo 90,5 mm). Základem je samozřejmě provedení 63 AMG. Osmiválec kromě jiného dostal také přepracovaný systém přeplňování, upravenou hlavu a tak dále. Objem motoru narostl ze standardních 5461 ccm na 5912 ccm.

Výsledek nabídne parametry 850 koní (5400 ot./min) a 1450 Nm dostupných mezi 2500 až 4500 ot./min. V případě točivého momentu jde ale o teoretickou hodnotu, protože kvůli snížení namáhání jednotlivých částí hnacího řetězce byl točivý moment omezen na 1150 Nm.

Design | Tuning | Mercedes-Benz | Hatchbacky | Premiéry | Sportovní auta | Příslušenství

Mercedes-Benz A 45 AMG: čiperný benjamínek v ladění Brabus

S motorem spolupracuje sedmistupňový automat Speedshift MCT. Ve verzi s pohonem zadní nápravy vystřelí sedan na stovku za 3,7 s, provedení se systémem 4MATIC zvládne stejnou disciplínu za 3,1 s. V závislosti na použitých pneumatikách a dalším nastavení se maximální rychlost pohybuje v rozmezí od 300 km/h po 350 km/h. V tiskové zprávě Brabus uvádí, že upravené éčko ale zvládne i více.

Novinka zároveň plní normu Euro 6. Podle tabulek si řekne v průměru o 10,3 l/100 km. Objednávat lze jak hotový automobil, tak také můžete dovézt vlastní E 63 AMG a nechat si ho upravit.

Kromě vrcholné varianty 850 se zvýšeným objemem lze sáhnout i po méně výkonných provedeních. To nejslabší nabídne 620 koní, silnější 650 k nebo je k dispozici ještě 730 k. Brabus dává na svou práci záruku tří let nebo 100 000 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Brabus

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek