Brabham Racing se vrací na scénu

Jméno věhlasného britského výrobce sportovních vozidel, za jehož vznikem stál v roce 1960 australský jezdec F1 Jack Brabham, jeho krajan Ron Tauranac, jihoafričan Gordon Murray a v současnosti i velmi často zmiňovaný Bernie Ecclestone, se na autoshow v německém Essenu dočká svého velikolepého návratu. Společnost, která v roce 1992 kvůli finančním problémům upadla do zapomenutí, chce nyní nabízet sportovní úpravy pro BMW a z těchto vozidel chystá dělat opravdové skvosty a to nejen svým zvučným jménem, ale i špičkovou technikou.

Jako ochutnávku uvolnila firma do světa první oficiální fotografii připravovaného BMW s označením BT92, u něhož je vidět, že společnost se své staronové roli chytila opravdu vážně. V Essenu se přitom vedle tohoto modelu představí ještě upravený model M5 s označením BT60. Příjmení BT70 zas ponese „želví“ BMW X6, ovšem k těmto informacím už lidi z Brabhamu „zapomněli“ přidat i nějaké ty bližší specifikace.

Klepněte pro větší obrázek
Brabham Racing BMW BT92
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků